Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Te?ava se pojavi ob?asno, motor v prostem teku zgubi obrate (pod 500) in ali ?e nekaj ?asa deluje ali pa takoj crkne, z gasom pa ga ne zbudi?. Vidim da je ena izmed standardnih napaj te?ava z IMV ventilom, vendar meni to dela ne glede na ogretost motorja.

 

Edino kar sem do sedaj opazil je da tega ne po?ne na Agipov dizel. :blink: Takoj ko sem tankal na Petrolu se je te?ava pojavila nazaj. Je mo?no tako naklju?je? :glare:

Te?ava je samo pri nizkih obratih in res zgleda tako kot, da ne dobi dovolj nafte. ?e si ?e v gibanju ga lahko "zbudi?" tako da da? v prvo in spusti? sklopko da mu dvigne? obrate in potem dela normalno naprej.

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

Napisano

verjetno imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale - da je razlog za napako kje tan?a? - je pa res "za lase privle?ena." Ne znam si predstavljati kako precizno natan?en motor bi moral biti, da bi zaznal tako majhne razlike. Dobro, da ima ostalih 99,99999 (in 9 se ponavalja) tako nenatal?ne motorje, da avtomobili delajo ne glede na to kje to?i? :) ?alo na stran...IMV je kriv.

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

 

In kateri mehanik ti je to predlagal? Mislim, bencin v dizela?a poleti, to ?e ni nek dober majstr...

 

In ker v Sloveniji nimamo naftnih vrtin, je vsa nafta uvo?ena. Pride z enim tankerjem, potem pa vse cisterne tja in razvozijo po Sloveniji. Velikokrat se tako vidi OMW cisterna na Petrolu ali Petrolova cisterna na OMW in podobno. V Ajdov??ino na Agip vozi Integral Lendava... Tam nekje pa so tudi cisterne z dr?avnimi zalogami, s katerimi upravlja Petrol, zato je Petrolova nafta manj primerna za zimsko obdobje in nizke temperature (pri -12C se ?e za?nejo te?ave). Tako da pojem bolj?e pumpe in slab?e pumpe je nekako, kako bi rekel, recimo takole: od nekoga, ki mu ni ?isto jasno, kaj se z vozilom dogaja...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Mja, pustimo mehanika sedaj, o?itno nima izku?enj z mazdami.

 

Sedaj me bolj zanima oznaka ventila. ?al razen 09HPd ni na njem druge oznake, je pa "kraj?a" varjanta tega ventila.

Glede na TO stran naj bi na mojo pumpo (294000-0420) gor pasal ventil 294009-0260, ki se ga dobi za nekje 100e. Glede na stare teme ki sem jih prebiral je bil ta ventil par let nazaj 250e, so se cene zni?ale ali so na trg pri?li ponaredki?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.