Skoči na vsebino

Plusi in minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, da sli?im ?e va?e izku?nje in sicer napi?te po tri najve?je pluse in tri najve?je minuse pri va?i mazdi pa za primerjavo ?e na kak?nem va?em avtomobilu, ki ste ga redno vozili

 

Mazda 6 CD 120

+ odli?na poraba

+ pri 2000 obratih potegne kot avion (tud v klanec polno nalo?en) :bravo:

+ ?arometi, ki so name??eni na skrajnih koncih avtomobila in dajejo precej ve?jo silhueto avtomobila kot je v resnici (pomaga na AC) :D

 

- slaba preglednost nazaj pri vo?nji v rikverc

- slaba kvaliteta laka

- slab ob?utek na prestavni ro?ici (ja slab?e kot na KIJI :angry: )

 

KIA Clarus

+ cool ameri?ki look

+ odli?na vrednost glede na ceno (nov avto za 1,8 milj :D )

+ presenetljiva vodljivost za tako velik avto

 

- folk ne lo?i med Clarusom in Pridom in te prepri?ujejo, da so vse KIE isti drek

- pri pri?gani klimi je pobralo preve? mo?i

- posedanje avtomobila, ?e je bil preve? nalo?en in potem zajaha? le?e?ga policaja :angry:

 

 

Mercedes A140 Long

+ Mercedes

+ naslonjalo za levo roko - super na dalj?i poti

+ na zunaj majhen za v mesto - znotraj resni?no velik

 

- v njem izgledam butasto :(

- samo ena obvolanska ro?ica pa rabi? pol ure, da med vo?njo stuhta? kaj bi rad naredil ... pol pa blenda? ko bi rad ?ipo zmo?il in obratno ... saj zveni sme?no sam med vo?njo pa? ni

- pre?voh mlin?ek, ki pa kljub temu zaradi premajhnih gum kar naprej vrti v prazno

 

 

VW Golf 1.6

 

+ podvozje

+ dobra klima

+ soliden motor

 

- naslonjalo od sede?a se je med vo?njo po?asi podiralo nazaj ...

- slaba izdelava (el. stekla, daljinsko centralno, odvita vrata, sneta cevka v motorju pri novem)

- tar?a tatov (airbagi, okrasni pokrovi)

33112_1.png

Napisano

Mazda6 CD 136

+ dobra vozne lastnosti (fino potegne, solidna poraba)

+ dobra cena

+ veliko opreme ?e v osnovni ceni

 

 

- ?partanska notranja izvedba (notranje oblikovanje, klju? in remote nista zdru?ena, sovoznikov sede? se ne spu??a)

- ?udno delovanje avtomatske klime

- izredno slaba kvaliteta originalnega ozvo?enja :(:angry:

 

Golf IV 1.8 HL

+ dobre vozne lastnosti (fino potegne, trdo podvozje)

+ dobro izdelana notranjost

+ zelo prostoren za svojo velikost

 

- nekoliko preve? okvar (sicer manj?ih, pa vendar ...)

- po moje precenjen

- te?ko se znebi? rabljenega

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Mazda 323C:

 

+ zelo v?e?en kupej?ek, meni v?e?na oblika (folk mi celo pravi da je zadnji del spominja novega C4)

+ notranjost mi je v?e?na, ?portni sede?i so zakon :) :)

+ za ta denar odli?en avto

+ kar dosti velik prtlja?nik prosto

+ odli?no se dr?i ceste

 

- rjavenje zadnjega dela avtomobila

- stekla na lu?eh so pobledela, ?e dobr da obstajajo mo?nej?e ?arnice

- za 82 konjev in 16v preeemmaaloooo potegne

- voznikov sede? se ne da porinti naprej :angry:

 

Mitsubishi Lancer l.1990 1.5:

 

+ ogromno dodatne opreme za ta letnik

+ potegne tko kot mora

+ zelo udoben avtomobil

+ vzdr?ljiv

 

- rjaaaa :angry:

Napisano

Mazda 6 CD120

+ Podvozje (lahko je udobno; 2000km v kosu brez posledic, lahko je sportno, in kadarkoli lahko zelo kontrolirano drsis po ovinkih "oversteer")

+Motor

+Prostornost

 

-Kvaliteta

-Trd naslon za levo roko (tam pride moj komolc in ze po 300km zacne bolet)

-Dizajn zadnjih luci

 

bom pirmerjal z avtom ki je bil mazdi najbolj podoben

BMW 520i

 

+vozne lastnosti (zadnji pogon, vzdolzno postavljen motor, natancen volan, dobre zavore, dobra lega, veliko power slide-ov :)

+zvok motorja (R6, in veselje do vrtenja, 110kW kar v redu potegnil)

+sunroof :)

 

-poraba (cisti poraz, pod 11 litrov ni slo nikoli)

-prostornost

-motec pis vetra pri brisalcih nad 170 km/h

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No pa dam ?e moji mazdi pluska pa minuske.... :danzoman:

 

+ Lega na cesti

+ Zmogljivosti motorja glede na te?o avta

+ zelooo lep design avta

+ Zelo natan?en menjalnik

 

 

- Poraba

- Precej glasen avto pri vi?jih obratih

- Manjka 6 brzina na avtocesti

 

 

LP dAVid

Feel free....

Napisano

 

+ Zelo natan?en menjalnik

 

 

no d best, jaz pa glih ?ez menjalnik udriham... :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja bos jest mam maj?ega bratca...mazdo 3....:) in ker je mlaj?i se je baje navadil dosti od tvojega...no in menjalnik je :bravo:

 

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

Se strinjam s tabo David,menjalnik je :bravo: !!!

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mazda6 CD 136

+ vozne lastnosti (potegnekosnetasekira.press :P )

+ oblika/dizajn (?e od 1. reklame na TV mi je iberkul)

+ price/performance rocks :bravo:

 

- zatikajo?a prestavna ro?ica (bi rekel da kar najve?ji feler)

- oblazinjenje sede?ev (velika obraba, "plasti?ni" filing)

- stikala za stekla (vsa niso osvetljena, samo voznikovo ima "one-touch" sistem (al kak se ?e re?e) :angry:

 

Fiat Bravo 1.6

+ dober motor (pospe?ki, veselje do vrtenja)

+ prostornost (za 3-vratni avto presenetljivo dosti placa)

+ zmerna poraba

 

- prevelika obraba "potro?nega" materiala (sklopka, zavore, amortizerji)

- konstantne manj?e te?ave (stikalo lu?i, zadnji brisalec, razpadajo?e kljuke, injektorji,...)

- FIAT pa? :blink:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.