Skoči na vsebino

Nosilec za kolo za zadnja vrata (Mazda 3 l. 2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Preizkusil sem nosilec Thule ClipOn High 9106:

8909_00_d.jpg

Ampak ne ustreza. Zgornji uhlji se vsedejo to?no na izbo?eno krivino nad te?aji vrat. In tudi zgornji nosilec, ki se nasloni na ?ipo ne sede lepo.

 

Ima kdo izku?nje s podobnim nosilcem in da pa?e?

Predvsem bi rad tak?nega, ki ima ?lebove.

 

lp

Napisano

No, da se malo vklju?im v temo. Ker sem kolesar, toplo priporo?am vsem da se izogibate tak?nih variant za na zadnja prtlja?na vrata. Je najmanj zanesljiva, kompatibilnost in na?in vpetja pa zelo slaba.
Vsekakor je najbolj?a varianta za transport, zadnji prtlja?ni nosilec za na vle?no kljuko, seveda ?e le-ta obstaja na avtu. Kolesa vidi? v ogledalu, skrita so za avtom in ne povzro?ajo nobenega dodatnega upora, sistem za vpetje koles pa je sila enostaven in najmanj zamuden. Slabost je ote?eno odpiranje prtlja?nika,...nosilec je treba nekoliko sprostit in ga nagnit nazaj.

 

Za na streho pa vsekakor priporo?am tole varianto, sicer je treba odstranit spredje kolo, je pa zato dosti la?je vpenjanje + s tem se zmanj?a togost vpetja na okvir kolesa napram klasi?nim variantam.

Napisano

Na prej?njih dveh avtih (vw polo in kia ceed) sem uporabljal poceni nosilec za zadnja vrata in problemov ni bilo. ?al pa se stranski trakovi pri Mazdi ne dajo pritrditi, ker stranska robova zadnjih vrat nista paralelna ampak bolj v trapez in zaradi tega trakovi drsijo navzdol.

 

Nekaj, kar bi ?elel, obstaja, ampak samo za 29" kolesa.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.