Skoči na vsebino

Predelave v letu 2003

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za za?etek objavljam nekaj slik predelav s katerimi sem se ukvarjal v leto?njem (?e skoraj minulem) letu - se mi zdi primerno za zaklju?ek leta ;).

 

Ker so slike kar precej velike bom tu objavil kar linke do slik, pa si jih lahko vsak posebej odpre:

 

 

- rahlo ?irjenje blatnikov, drug odbija? in zavaritev bo?nih ?migavcev, obdelava haube

 

- demonta?a diskov ter ?i??enje in barvanje osrednjega dela

 

- za??ita kolotekov s smolo, zadnji amortizer z vzmetjo

 

- zadnji ALU spojler

 

- sprednji odbija?, ?e v "surovem" stanju

 

- namestitev novega vozni?kega ?portnega sede?a

 

?e ima kdo kak?no vpra?anje bom z veseljem poizkusil odgovorit ;) .

user posted image
Napisano

Lepo predelano. Kako si pri?el ?ez homologacijo? :blink:

 

Zakaj ga prodaja?? Verjetno si naro?il RX8. :P

 

Glede na to, da si ?ist noter v tem ... ve? mogo?e, kje bi jaz dobil zadnji spojler za moj model? Pa da ni samo tist nizek, ampak bolj Honda TypeR stil...

Napisano

Lepo predelano. Kako si pri?el ?ez homologacijo? :blink:

 

Zakaj ga prodaja?? Verjetno si naro?il RX8. :P

 

Glede na to, da si ?ist noter v tem ... ve? mogo?e, kje bi jaz dobil zadnji spojler za moj model? Pa da ni samo tist nizek, ampak bolj Honda TypeR stil...

Avto je registriran kot osebno specialno vozilo in so vsi papirji urejeni - je malce druga?en (kompliciran) psotopek, mislim pa da je na avtomobilizem.com forumu podrobneje opisan (?e bo koga zanimalo naj tam v iskalnik vpi?e specialno vozilo pa bo pomoje na?el).

 

Hehe, z RXosmico ne bo ni? - ?eprav je to moj dream car, vendar ni $$$ :( . Jah prodajam avto zato, ker bi rabil nekaj bolj uporabnega (najbolj me moti, ker avto pozimi prakti?ni ni vozen). Sicer se pa ne nadejam, da bi ga prav hitro prodal, ker gre tak?na zadeva te?ko v promet.

 

Glede spojlerjev pa bolj kriza - za Mazde je te?ko dobit styling robo. Mogo?e bi se spla?alo malo v avstriji pozanimat, kak?nega bolj konkretnega nasveta ?al nimam :( .

user posted image
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jah ta ALU spojler sem jaz naro?il iz ZDA tako, da kak?nih papirjev seveda ni zraven - je pa pri tem avtu situacija tak?na, da je ta avto preregistriran v osebno specialno vozilo (z vsemi strokovnimi mnenji, ki sodijo zraven ipd.), tko da naj ne bi imel problemov s tem. Je neke vrste a-test ki se ga ponavadi naredi za dirkalne avte (rabi? cel kup nekih tehni?nih poro?il, potem vse pofotofgrafirajo, pla?uje? kot zme?an in seveda ?aka? 3 mesece na vse skupaj :angry: ).

 

Skratka zaenkrat ?e nisem imel problemov okrog tega ali ?esarkoli drugega - me happy :D:P .

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.