Skoči na vsebino

Mazda 6 2015 - avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem Mazdo 6 - 2015 2.2. diesel, 174KM, pa ne vem, ali bi izbral avtomatski ali klasi?ni menjalnik.

 

Prosim za mnenja in izku?nje o avtomatskem menjalniku v Mazdi 6. Ve?krat vozim avtomatike in so res ogromne razlike med menjalniki, vsaj glede mehkobe prestavljanja in t.i. cukanja med prestavljanjem.

 

hvala vsem.

 

lp.

Napisano

si lastim FL model skoraj 2 tedna (le da imam 2.5 bencinca).

Sem zelo zadovoljen z avtomatskim menjalnikom, je dosti boljsi kot prej v i40.

Nic ne cukam prestavlja hitro in zelo "pametno".

Vseeno pa se ne more priemrjat s kaksnim 8 stopenjskim menjalnikov v BMW ali Mercedesu.

 

Jaz nikoli vec avta brez avtomatskega menjalnika, ceprav sem aktiven voznik :)

Napisano

Poskusi oba menjalnika peljat, pa se potem odloci!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vozim zadnjo generacijo sestice z avtomatskim menjalnikom (pred FL) ze dve leti... In sem izredno zadovoljen... Sicer nisem prej nikoli imel avta z avtomatskim menjalnikom, sem jih pa nekaj vozil (Toyota Auris, Renault Laguna, Citroen C5,...) pa lahko recem, da je pri sestici eden izmed boljsih menjalnikov... Nisem pa se nikoli vozil VAG z DSG menjalnikom, ki ga tudi menda zelo pohvalijo... Skratka... naslednji avto bo skoraj gotovo tudi avtomatik...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Janez, absolutno mora? pred nakupom oba menjalnika preizkusit. Jaz imam to?no tak?no, kot jo kupuje? ti in avtomatski menjalnik je odli?en. Preden sem jo kupil, sem imel na testu BMW 318 d steptronic - jajca. Saj menja hitro, ampak hudi? menja non stop in nikoli ni miru. Pri Mazdi so prestave dalj?e, menja pa hitro inbrez cukanja. Zaradi 420 nm navora res ?uti? vlek, ki te pritisne v sede?. Skratka odli?no in zame ni dvoma - avtomatic.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mora? probat 440Nm navora v bencinarju pol bo? videl kaj so DOooOOoOLGE prestave in pritiski v sede?  :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.