Skoči na vsebino

Mazda 6 2015 - avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem Mazdo 6 - 2015 2.2. diesel, 174KM, pa ne vem, ali bi izbral avtomatski ali klasi?ni menjalnik.

 

Prosim za mnenja in izku?nje o avtomatskem menjalniku v Mazdi 6. Ve?krat vozim avtomatike in so res ogromne razlike med menjalniki, vsaj glede mehkobe prestavljanja in t.i. cukanja med prestavljanjem.

 

hvala vsem.

 

lp.

Napisano

si lastim FL model skoraj 2 tedna (le da imam 2.5 bencinca).

Sem zelo zadovoljen z avtomatskim menjalnikom, je dosti boljsi kot prej v i40.

Nic ne cukam prestavlja hitro in zelo "pametno".

Vseeno pa se ne more priemrjat s kaksnim 8 stopenjskim menjalnikov v BMW ali Mercedesu.

 

Jaz nikoli vec avta brez avtomatskega menjalnika, ceprav sem aktiven voznik :)

Napisano

Poskusi oba menjalnika peljat, pa se potem odloci!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vozim zadnjo generacijo sestice z avtomatskim menjalnikom (pred FL) ze dve leti... In sem izredno zadovoljen... Sicer nisem prej nikoli imel avta z avtomatskim menjalnikom, sem jih pa nekaj vozil (Toyota Auris, Renault Laguna, Citroen C5,...) pa lahko recem, da je pri sestici eden izmed boljsih menjalnikov... Nisem pa se nikoli vozil VAG z DSG menjalnikom, ki ga tudi menda zelo pohvalijo... Skratka... naslednji avto bo skoraj gotovo tudi avtomatik...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Janez, absolutno mora? pred nakupom oba menjalnika preizkusit. Jaz imam to?no tak?no, kot jo kupuje? ti in avtomatski menjalnik je odli?en. Preden sem jo kupil, sem imel na testu BMW 318 d steptronic - jajca. Saj menja hitro, ampak hudi? menja non stop in nikoli ni miru. Pri Mazdi so prestave dalj?e, menja pa hitro inbrez cukanja. Zaradi 420 nm navora res ?uti? vlek, ki te pritisne v sede?. Skratka odli?no in zame ni dvoma - avtomatic.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mora? probat 440Nm navora v bencinarju pol bo? videl kaj so DOooOOoOLGE prestave in pritiski v sede?  :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.