Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

Napisano

vse se da ;)

 

brez turbine ali kompresorja:

-reprogramiras eprom

-sporten filter v kombinaciji s kompletnim izpusnim sistemom (tudi kolektor in katalizator)

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

s turbino ali kompresorjem:

-turbina ali kompresor ustrezne dimenzije, ki ne sme bit prevelika ali premajhna (tukaj moras porihtat vse zgoraj nasteto + kovani bati, nizja kompresija, hladilnik vstopnega zraka a.k.a. intercooler, nekateri svetujejo tudi dodatno oljenje batov...)

 

aja z vsem tem moras se pazit na to, da se ustrezno porihta tudi podvozje avtomobila ;)

 

za ceno pa se bos moral sam pozanimat, v sloveniji bos bolj tezko vse to dobil...se pa da :)

 

lp

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pomoje raje pusti tako kot je, avto ?e sam po sebi dovolj dobro gre, saj nisi med najpo?asnej?imi ;):D

IPB Image
Napisano

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

 

 

Hm....ej Luka ne najdem izraza..... nekako bolj navita, porinjena.....

:ne vem:

 

 

LP daVid :bravo::jupiii:

Feel free....

Napisano

kupi? 323 V6, pa en mazda 2.5l motor, pa ma? 167 KM :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja kalman samo spet dober motor dobit je pa najbr? kar cela znanost, mogo?e je res ?e najbol pustit stat celotno zadevo in je ?e itak ve? kot dovolj mo?na za ustrahovat nedol?no prebivalstvo po cestah! :bravo:

 

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

 

Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... :huh: ) ali pa rihtanje tega motorja...

Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:

-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu :bravo: )

-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...

-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da :huh: )

-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale :danzoman: ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car! :bravo:

Napisano

Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. :( Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas.

 

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

 

to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev... :policaj:

 

lp (BY TICH)

Guest BrainLess
Napisano

newem kak je z bati pri gt-jki ampak moje bate bi z turbino skuril (za?gal) v max 2000 km...

Napisano

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

(BY TICH)

 

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

Napisano

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

 

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

Napisano

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

 

Hja oglasi se, ko bo imel BPT na zalogi in bo pripraljen mi menjat motor. :bravo::vesel:

?mrc...

Napisano

Ja Zemir, to je tle problem ko srce ho?e, glava pa ve, da ni glih najpametnej varianta! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mene pa zanima katera ma?ina je bol?a za staro F-ko

1.8 FI (z 130-imi konji) al pa 1.8i 16V (z 110-imi konji)

 

Pa kaj sploh pomeni FI :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sicer se ne spoznam na to sam verjetno je to vbrizg goriva (fuel injection)

33112_1.png

Napisano

A ni EFI electronic fuel injection. Bolj?a je pa verjetno ta z 130 konji.

 

A ni samo 1.8 z 130 konji v temu avtomobilu?

 

to pa ne bi vedu. uglavem na avtonetu se

ena prodaja pa mi ni blo glih jasn.

sm mislu mal mo?nej?o ma?ino noter dat

kr zdej mam 1.6 16V pa neki je bla navita

ko sm jo ?e kupu tk da je zdej 110KM

pa ?e navadn fergazer

tk da mi pije kr dost

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Navita, v kak?nem smislu ker ni tolk lahko kar 20 konjev dobit

 

to pa ne vem kr sem ?e tako kupu

pa mi tut on ni znal razlo?it kak

u prometni mi pa pi?e 77 kilovatov

pa tut pozna se, kr ma kolega enako mazdo

sam da je 1.6i pa bi to mogl mal bol vle?it ko moja

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

pol je edina mo?na razlaga, da je motor 1.6 DOHC, z dvojno odmi?no gredjo v glavi...ker 20KM je res te?ko dobit ven iz takega motorja...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

 

lej...DOHC so meli cca 107 al 109KM ze serijsko...

Ma kaksen lastnik je bil to, da ne ve kaj so mu sarili po avtu???? Se je malo za zamislit....

 

Ce ti cuka je lahko filter zraka, filter ali crpalka bencina, kaj pa vem...svecke...

 

glede cesa so ti rekli, da se ti ne splaca???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

on je reku da je ?e kupu tak?nega(predelanga) tk da jst ne vem to je zaenkrat ?e neznanka.

na motorju sm pa ?e menju (kable, sve?ke, v?igalno kapo, vse filtre, olje sm zamenju...)

pa ?e kr n? bol?. un mi je pa reku da se ne spla?a devat na tester kr je avto star in ne bo n? pokazal

eee... luzer jst temu re?em

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.