Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

men je to napisal k sm mu prerjaveno pregibno cev na auspuhu... (seat ibiza)

Napisano

Problem s kabla?o, ki gre do teh senzorjev. Pri dolocenih modelih RF5  segnije bakrena ?ica v snopu, ki gre od ?katle z varovalkami mimo ?arometa in naprej proti motorju.  Rezultat so random napake, od injektorjev ki ne delajo, do airbag senzorjev, do zgoraj omenjenih te?av.  Re?itev ?  Poiskat ?ice, ki gredo do senzorjev z napako in jih potegnit na novo od senzorja do ?katle za varovalkami.

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.