Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Pa samo 122KM in torqueconverter avtomatik. Dobitna kombinacija za dolgčas.
-
Oho... voham izziv. 👍 Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..
-
Seveda ne, 1315konjev recimo v Suzuki Swift GTI izpred 35 let, ki je tehtal 790kg in imel 115KM je nekako tako, kot če bi Mazdi 6 dal danes 230KM, da bi bila ekvivalentna. Motorjev kamionov v kombinaciji z menjalniki pa niti v najbolj divjih sanjah ne moreš primerjat z motorji osebnih vozil. Tko, da ja, več kot imaš ravne ceste za pospešek lažje dosežeš željeno hitrost in manj je verjetnosti, da uletiš s prenizko na vozni pas AC v upanju "sej se bo morebiti pa le izšlo"
-
A ni dosti lažje, da enostavno kolo vržeš na hrbet, vzameš imbus 6,odviješ vijak, snameš osovino ven, vržeš kolo dol in v avto, obrneš kolo in sedaj lahko obrneš balanco tako, da gre v prtljažnik. Pa obvezno izmeri dolžino kolesa, to je zelo pomembno. Pa dolžino balance. Tudi to je pomemben podatek. V bistvu bi lahko naredili en tak zanimiv test, kdo porabi koliko časa za spravit Emtb v 6-ko karavan. Na tak način, kot vsakdo želi. Pa da vidimo, kateri način je najboljši, oziroma kateri nam vzame najmanj časa.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)