Skoči na vsebino

NUJNO - homokineti?ni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgodilo se mi je neki strasnega...crknu mi je homokineti?ni zglob... zakaj? ne sprasujte. Raj povejte (ce mogoce kdo tocno ve)

 

ali pase na mojo 1.6 SOHC MX-3 tut homokineti?ni od 1.8 V6

 

in ce na mojo pase tudi mogoce homokineti?ni od 323 GTR 4x4 B6T?

 

HEEEEELP!!

 

aja... a se sploh splaca kupit rablenga al nikakor ne?

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Bo najbolje, ?e se pozanima? pri kateri trgovini z rezervnimi deli. Na stari mazdi npr. ne pa?e niti levi homokineti?ni zglob na desnega.

 

Druga?e pa na zunaj je od GT-R videt enak in ni? kaj ve?ji, nisem pa probaval.

 

Kako to, da bi dal od GT-Rke homo. A ti kera 323 GT-R na dvori??u le?i al kaj :blink:

IPB Image
Napisano

Ceu avto bi kupu. Slucajn sm glih eno zasledil v salamoncu iz NM. Sam vrjetn je itak jajca. ka pa vem. Bi mogu it pogledat. Bi mi pa ful pasala kr bi rad masinco zamenjal pa je glih fajn k ni 1.8 ampak je 1.6 pa skor vse pase krizam.

 

we'll see :angry:

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Ah ?koda, sem ?e res mislo da ima? GT-R mazdo, ta 1,6 pa ni GT-R. ?e je letnik pred 90, je velika verjetnost da ne bo pasalo kaj dosti - menjava modela.

IPB Image
Napisano

Pokli?i FD avtodeli Ljubljana. Tam zrihtajo ali pa popravijo vse kar se ti?e homokineti?nih zglobov in kon?nikov. Fotru so popravili polosovino , ker se mu je zlomila, seveda so jo tudi centrirali. Pa js in ?e naekaj kolegov mamo zelo dobre izku?nje z njimi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

GKN (Unior) v Zre?ah (moji mal daljni sosedi) so ga mel... za 7 jurjev :D:D:D

 

Pol pa naj se kdo rece da Mazda ni poceni :lol::lol::lol:

---------------------------------------

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.