Skoči na vsebino

Kako je z novo Mazdo 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj razmi?ljam, da bi za ljubico kupil mazdo 6 karavan, ker je fejst punca in ker ji je avto v?e?.

Me pa od vas, ki imate izku?nje z bencinsko varianto, zanima ali ta motor kaj konkretno vle?e in ali ga je potrebno fejst  priganjat? Vem, da ima dizelca bolj?i navor in da kar konkretno potegne, vendar zaradi kraj?ih relacij ne bi dizla.

?e je kdo testiral obe razli?ici 2,0 motorja in ali je ta motor res toliko ?vohnej?i od 2,5?

Ima kdo od vas konkretne izku?nje s tem?

Ker Mazde ne spremljam ve? toliko, me ?e zanima, ali ?e imajo tiste motorje z poja?ano kompresijo, ki naj ne bi imele sve?k bojda..

Hvala za kak?ne informacije in lep pozdrav od va?ega Lojzija, nekdanjega mazda?a.

Napisano

Jst sem mel testno novo M6 2.0 bencinca 145KM, je bla sedanka ampak neke hude razlike s karavanom ni.

Avto je drga? super, motor me pa ni prepri?al, vle?e ?e ampak ga mora? malo bolj vrtet. Pa? je to cena atmosferskega motorja.

Dizla za kratke razdalje je brezveze.

Odvisno pa? kaj je komu v?e? pri avtu oblika, pospe?ki, prostornost....meni se pa? ne lu?ta ve? nabijat avta v obrate da se kam premakne zato mam trenutno dizla, mogo?e bom v prihodnosti pre?el na bencinarja ampak obvezno z turbino.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mora? ga vrtet, po 3.500 obratov je bolj ubogo. Ko je ogret, seveda to ne bi smel biti problem, vsaj meni ni. Redline a day keeps the mechanic away. :D

 

Ko je motor mrzel, sicer seveda tudi dizla menda ne ti??i?.

 

?al mazda ?e nima modernega (DI) T bencinca, vsaj v Evropi ne. 2.5T 250 PS bi se avtu sicer lepo podal (USA, Japonska, v Avstraliji celo kot karavan).

 

Z novo M3 bo 2.0 bencinar dobil kompresor, bojda okoli 190 PS in precej ve? navora, ?e nekaj mesecev, pa bo avto tudi pri nas na cestah. Motor bo gotovo pri?el tudi v 6, ampak vpra?anje ali v to generacijo.

Napisano

Z avtomatskim menjalnikom to itak ni nek problem, ker bo avtomatika sama poskrbela za obrate - pa? da? gas pa je mo? tam. Meni je bil ?ist ok na testni vo?nji.

Napisano

Se prav, da je bencinka 2,0 SkyActiv ?e zdaj bolj ?voh. Ker prej?nji 2,0 bencin motor generacija pred SkyActiv, tud ni glih vlekel. Po ob?utku je 1,6 motor na mazdi3 skoraj  bolje vlekel kot pa 2,0 na mazdi6.

Z dizelco 2,2 130 konjsko imam nekaj izku?enj in ta motor vem, da kar solidno vle?e.

Kaj pa, ?e bi vseeno vzel ta 2,2 dizel, ?eprav se bo avto bolj na kratke razdalje vozil? A so zarad kraj?ih vo?enj z Mazdinim dizlom  po va?ih izku?njah znani kak?ni problemi z DPF itd....?

 

A kdo ve kdaj pridejo tanovi bencinski motorji, tisti z ve?jo kompresijo brez sve?k?

Napisano

?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda.

 

Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi.

 

Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli? :)

Napisano

?e gleda? nove, imajo FL od letos dalje bencinarji (sicer enako velja tudi za dizle) v popre?ju ?e za nekaj desetnik (odvisno od motorja 0,2-0,5 sekunde) slab?e podatke o pospe?ku 0-100, verjetno predvsem zaradi dodatne te?e (ve? opreme, bolj?a zvo?na izolacija), nekaj pa zna iti tudi na ra?un 6 temp norme. Sicer se motor zelo rad vrti, ko je topel, so obrati 3000+ pri mojem avtu stalnica. Vsekakor pa res samo kratke relacije tudi za DI bencinarje niso OK, carbon buildup je klju?na beseda.

 

Glede novih motorjev sem napisal ?e zgoraj: najprej v mazdi 3 (spomladi), skodaj zagotovo pa ne prej kot ?ez eno leto v M6. Zelo verjetno sicer ?e v tej generaciji, saj gre za evolucijo obstoje?ih G bencinarjev in bi morali motorji BP ustrezati tudi tej platformi.

 

Dizel in kratke relacije: poraba bo podobna, sploh pozimi verjetno identi?na, saj bo D motor dlje ?asa mrzel. Seveda pa je tvoj denar in ga za ljubico zapravi? tako, kot ga sam ?eli? :)

Saj me glih  ne skrbi poraba dizla. Naj ?re.  Bolj me skrbi, ?e bodo zaradi kratkih razdalj potem lahko kak?ni problemi z dizel motorjem. Bojda se zaradi kraj?ih razdalj lahko pojavijo problemi z DPF, ker se ne izvr?i regeneracija. V?asih pa je zaradi kratkih razdalj menda celo olje nara??alo.

Napisano

Ne kupuj dizla za kratke razdalje, ker bos definitivno imel problem z dpf-om. To velja za vse dizle ne glede na znamko.

Za kratke razdalje kupi bencinarja, saj ni nujno da kupis Mazdo konkurenca marsikaj ponija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.