Skoči na vsebino

Nakup RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Po ve? kot 5-ih letih, se spet vra?am na ta forum (od leta 2006 do 2013 sem bil lastnik modre 323F z www.mazda-si.net na zadnji ?ipi  :zvizga:).

 

Najprej malo zgodovine.

Ko sem 2013 menjal avto sem bil v mazde zaljubljen, a takrat mi noben od aktaulnih modelov ni bil v?e? (potreboval sem karavana ali ve?jega hatcha, pa 6-ka in 3-ka nekako nista bili ravno pravi). Takrat sem si kupil "dru?inski" voz, Hyundai i30 karavan, 1.6 bencin. Vse super, udobno, zanesljivo, ipd ...

Vmes sem dobil dodatni popoldanski ?iht, ve? ??? in potem se je za?elo. Izpolnjevanje ve?ne ?elje kabria (oziroma, specifi?no MX-5 2. generacije po mo?nosti z 1.8 ma?ino), ampak po enomese?nem ?akanju sem obupal, ker so vsi dobavljivi primerki bili ali v slabem stanju ali pa takoj prodani.

Na koncu sem kupil Saab 9-3 kabria z zelo lu?tno turbo ma?inco. Avto je bil super, a handling je razo?aral (1,7 tone, mehko podvozje ...). Ker sem bil bolj v saabih, sem ubodel ?e ve?jega brata v Aero ?portni izvedbi (s ?e ve?jo ma?ino in turbinco) - in ja, imel sem tri vozila. Super pospe?ki, a spet handling ?ez ovinke bolj kot ne razo?aranje. Sedaj sem pred dobrim mesecem tega Aero saaba prodal (vsak mesec je kaj ?trajknilo, predvsem elektrika in gumijasti kosi), kabrio pa gre na zimsko spanje (ga ne mislim menjati, ker je kljub 14+ letom kot nov iz fabrke s samo ~90kkm)..

 

Za daily vo?nje imam ?e vedno Hyundaija in s samo 100kkm ima avto ?e leta ?ivljenja pred seboj. Ampak sem sedaj nekaj ?asa iskal kak?nega ?portnega karavana , ker 1.6 NA nekako ni isto kot 2.3 turbo s 450 Nm, in hitro ugotovil, da pod cca 35k EUR ne pridem skozi, pa ?e izbira je precej omejena (razni nemci, kak?na mazda, potem se po?asi neha). Aja dizli seveda odpadejo ...

Potem sem za?el razmi?ljati v smer manj?ega, bolj ?portnega vozila.

A skoraj nujno je, da spravi not 4 ljudi. Opcije so razni hot hatchi vseh mo?nih znamk, kar bi spet stalo tam 25-35k EUR, rabljeni so pa itak izjemen rizik v tem "razredu" vozil.

Na koncu sem po veliko branja pristal na RX8. Avto mi je bil ?e iz mojih ?tudentskih let izjemno zanimiv, a takrat seveda ni bilo niti ?anse kupit kaj takega.

 

Torej, zanima me ?im ve? o tem specifi?nem modelu in lastni?tvu v Sloveniji. Na YouTube sem na?el enega primorca z rde?o 230KM verzijo, ki ima super kanal poln informacij (verjetno je tudi na tem forumu?).

1. Kako je s servisi - verjetno v SLO ni kak?nih neodvisnih wankel specialistov? Kar pomeni ne ravno poceni servisi pri uradnih?

2. Koliko okvirno pride obnova ma?ine? (obnovo bi naredil v vsakem primeru, s tem bi za?el iz "nule")

3. Kako je kaj z zanesljivosti ne-motornih stvari? (elektrika, podvozje, ... pri Saabih je tega polno in nikoli konca)

4. Ali obnova ma?ine "garantira" ?tart iz nule, ali lahko ?e vedno ma?ina odleti kadarkoli?

5. So kak?ni letniki bolj problemati?ni od drugih?

6. Je notranjost nagnjena k veliki obrabi v kak?ni od izvedb? (recimo usnje v saabih zelo rado poka)

7. Na kaj bi bilo potrebno biti najbolj pozoren pri nakupu?

8. Ali kdo proda kak?no?  :P

 

Kar se avtomobilov ti?e sem kar velik picajzl (pomembna mi je ohranjenost notranjosti in zunanjosti, ni mi problem kupiti novih kosov ?e je kaj polomljeno/pokvarjeno, pa tudi li?arskih del se ne bojim).

 

Plan je, da tekom zime najdem kak lep primerek, (predvidoma v tujini, ker pri nas ni ponudbe - gledam Nem?ijo in Italijo), po mo?nosti v modri barvi.

Dal bi ?e obnoviti ma?ino, ene ornk nove gume, ?e je za zrihtat kaj se porihta, potem pa spomladi gasa v novo sezono.

 

Lep pozdrav,

Borut

 

 

Napisano

Jest prodajam mojo ampak je preve? za pisat na forum, sploh vse kar tebe zanima. ?e ho?e? se dobiva na kavi (vidim da si tudi ti iz lj) in ti povem kar sem se nau?il, definitivno pa je 'primorec' (Kristian - DBM) ?e bolj?i vir informacij.

 

Lp S

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne to z modelom, debata naprej o izvedbi napada. Moje mnenje, kot sem napisal - svoboda govora ima svoje meje, tudi Hitlerja bi bilo dobro tam okrog leta 39, 40 pihniti, pa je tudi začel za govornim odrom. Stojim za to izjavo. Trumpu se pa tudi naj malo hlače zatresejo, verjetno je že marsikateri metek v saržerju in čaka na pravi trenutek. Kar sejejo z besedami, to naj tudi žanjejo.   Kako določiti mejo svobode govora? To dragi moji, je pravo vprašanje.
    • Nesreča pri delu: 59-letnik umrl v eksploziji med menjavo olja na vozilu WWW.RTVSLO.SI V ponedeljek dopoldne se je v enem izmed podjetij na območju ljubljanskih Most zgodila nesreča pri delu, v kateri je umrl 59-letni moški. Po prvih podatkih policije je umrl zaradi tlačne eksplozije...   Hudiča no..
    • Dolgo časa nazaj sem imel, dobre gume, ampak mehke...jaz jih nisem imel več kot 3 sezone....
    • Danes, 15.septembra jedel prvi kostanj nabran v gmajni za hišo. Tole globalno segrevanje je ful OK da ni treba več čakat na slano (pozebo).  
    • Res ne razumem zakaj enim ni všeč to, da se nekateri razumemo na ostrostrelstvo.   Uglavnem, 130m je strel z bližine, za natreniranega je to tik pred nosom, enostavno ne moreš zgrešit pa če maš en promil v krvi. Na primerljivo razdaljo (ok, 110m) smo nekoč streljali, in tudi kaj zadeli s pištolo (škorpijon).        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.