Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz.Kot prvo,so stare 5 let, kot drugo, so verjetno trde kot ?igumi pod klopjo in kot tretje imajo bolj malo profila za varno vo?njo v de?ju.Razpokajo pa ponavadi takrat, ko jih ne vzdr?uje? pravilno(redno mazanje).

 

 

Napisano

Tudi jaz.Kot prvo,so stare 5 let, kot drugo, so verjetno trde kot ?igumi pod klopjo in kot tretje imajo bolj malo profila za varno vo?njo v de?ju.Razpokajo pa ponavadi takrat, ko jih ne vzdr?uje? pravilno(redno mazanje).

In s ?im jih ma?e?/vzdr?uje??

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini(pri robovih) in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?


Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?

Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

Ja, to sem mislil kot vzdr?evanje, da so gume vedno elasti?ne in ne razpokajo. Zdaj sem ?ele videl slike...jaz bi jih takoj zamenjal, ne bi razmi?ljal niti sekunde.

 

 

Napisano

Ja ni imel slik prejle gor. :D tudi jaz ?ele sedaj videl.. jaz osebno bi menjal pnevmatike

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini(pri robovih) in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?

 

 

Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

Je res, v glavnem so razpoke po tekalni povr?ini. Zanimivo, ?e bolj na notranji strani, ne na zunanji. Torej, kocka je padla. Kupim nove. :)

Mimogrede, vulkanizer mi je omenil, da so Nokian sicer odli?ne gume a imajo letne te?ave s pokanjem. Baje, da so temperature previsoke pri nas oz. je guma delana za hladnje?a podro?ja.

Hvala za mnenja! :)

Napisano

Samo res... ?e bi njih poslu?al bi se vedno vozil na kakih ?udnih gumah. Vedno so kao neki hudi poznavalci a v ve?ini primerov streljajo klamfe...z redkimi izjemami, seveda.

 

 

Napisano

Glej, samo povem kaj mi je majstore rekel :)

Najprej zamenjaj majstra in potem nabavi kvalitetne nove gume.Jih je kar precej na izbiro.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.