Skoči na vsebino

Srečanje motoristov Mirna peč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedim na terasi in poslu?am bren?anje motorjev, ki se po?asi in normalno peljejo v Mirno pe?...lepo jih je sli?ati...in pogledati.

So pa extremi, ki jo pri?gejo kot na dirki...

So pametni....in so iditi...

?ez 500 jih je ze ?lo tu mimo...

Napisano

Pohvale kaj je nastalo iz tega srecanja, po moje najvecje tradicionalno v slo. Je pa to meni totalno mimo (ne iz verskega pogleda), ampak se raje peljem drugam na odprto.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Srečanje motoristov Mirna peč

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ditto, zmerej so mi ble vsec mazde, ampak naslednji avto po vsej verjetnosti ne bo mazda. Pac v razredu kjer bi/bom gledov, nimajo nekega avtomobila da bi mi bil zanimiv
    • Žal, ker to je "moja" znamka in mi je top, gledam kako gre v svojih odločitvah po poti Nissana, Mitsubishija, Subaruja, Suzukija. Edino Toyota, Mazda in Honda so še nekako držale japonsko zastavo živo, pa čedalje bolj izgleda, da Mazda izgublja bitko, Honda počasi tudi, edino Toyota je še dokaj na varni strani.   Pohlep, dajanje Čajnizom vso tehnologijo na pladnju samo zato, da bi z njihovo poceni delovno silo še dodatno večali dobičke. Pa tele grabežljivce kapitalistične nič ne izuči kaj se zgodi potem, ko Čajniz osvoji tehnologije, ki ji h še razvijat ni rabil in imet stroškov s tem. Enako se je zgodilo od predelovalnih industrij, tekstila, hifi tehnike, bele tehnike, in vsega ostalega.   Kaj so resno mislili, da bo avtomobilska industrija ostala nedotaknjena? Ker je bila bolj kompleksna je prišla zadnja na vrsto za pokop. Le kako, da se noben ne nauči nič iz izkušenj in zgodovine. Dejansko tale rek tukaj spet pokaže svoj pomen - "kdor zgodovine ne pozna, je prisiljen, da jo bo ponavljal".   Ja medicina bi morala pohlep obravnavat kot bolezensko stanje in ga zdravit. Sploh ker je to zelo nalezljiva bolezen z dolgotrajnimi posledicami in se lahko konča celo s smrtjo.
    • Itak, da, so letne GY radirka. Jaz se čudim sinu, ko vozi 6-ko,kako pripiči v ovinke in to se drži kot klop. Je še hujši za ovinke  kot sem sam. Drugače pa on za razliko od mene vozi vedno po predpisih. Na splošno sem opazil, da mladi vozijo veliko bolj umirjeno.   
    • Mogoče. Mislim pa, da glede na zeleni prisilni "pokop" to vse proizvajalce skrbi, razen made in china ....  (ali so zato nekatere nove mazde kitajske, ker preživeli bodo menda samo kitajci 😁). P.S. upam sicer da ne.
    • Tud jaz nimam občutka, da so trde, ampak res letne na suhih in vlažnih cestah so enormno boljše od teh. Pol pa še to, da imam od poletja tud letne nove pa to prinese še večjo razliko v filingu. Prej med Bridgeston pa temi GY ni bilo toliko občutka, ker je navor obe zavrtel v prazno na mokrem. S temi letnimi GY F1 pa moraš to že zanalašč narest, da zavrti v prazno in dejansko prej avto poženejo naprej, kot pa da vrtijo v prazno. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.