Skoči na vsebino

Nova www za DRAG RACE 2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Organizatorji drag race smo naredili svojo novo spletno stran:

www.publicrace.com

 

 

Stran ?e trenutno dodelujemo, boste pa od sedaj naprej na njej na?li VSE podatke o leganih DRAGih v Sloveniji ter sosednjih dr?avah.

 

Na strani bo objavljen pravilnik za leto 2006.

Objavljeni bodo datumi dirk ter vse pomembne novice o dirkah.

Objavljene bodo vse novice od A?2005 v zvezi z dragi pri nas.

Prav tako bo deloval tudi forum, na katerem bo tekla beseda o vsem mogo?em na to "dirka?ko" temo

 

 

Torej vsi, ki se mislite v letu 2006 udele?evati drag dirk...se vidimo na www.publicrace.com

Napisano

Torej vsi, ki se mislite v letu 2006 udele?evati drag dirk...se vidimo na www.publicrace.com

 

kwa pa mi k sam gledamo ? :P:D

 

jaz namre? pelu sam 1x v ?ivljenju... ne re?em pa da nikoli ve? :D

 

lepo lepo, da je kaj takega na pamet pri?lo nekomu... upajmo da bo sezona ?imbolj polna... ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?ivio kolegica s Honda foruma! :P

 

Fajn se mi zdi tale stran, pa tut tema je vedno vro?a (tut pozim k nas bl k ne zebe)! :D

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.