Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je imel kdo podobne te?ave... Nekaj ?asa me heca lu?ka za akumulator. Se pri?ge za kratek ?as, ugasne in tako ?e nekaj ?asa (3mesece). Vmes so obdobja, ko lu?ka na sveti pa spet sveti (nikoli ne gori dolgo ?asa). Mo? je ?e naredil naslednje: o?istil mase na akumulator in na motor. Ko smo kon?no ujeli lu?ko smo izmerili napetost na alternatorju 14,2.

 

Kak?ne ideje, imel kdo podobne te?ave? Gre za Mazdo 6, letnik 2011.

Napisano

Napetost je vredu, se pravi da alternator polni.

?aki a ko ti je lu?ka svetla ste zmerili napetost 14,2V?

Drga? pa je za preverit ?e jermen ?e je zadost na?panan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 5. 5. 2019 ob 15:22 je Aless napisal:

Napetost je vredu, se pravi da alternator polni.

?aki a ko ti je lu?ka svetla ste zmerili napetost 14,2V?

Drga? pa je za preverit ?e jermen ?e je zadost na?panan.

Ja,ko je lu?ka svetila... Je pa res, da se, ko je mraz malce sli?i jermen

Napisano

Hmh, kolk je pa bla napetost normalno ko ni lu?ka svetila?

?e se dobro spomnim lu?ka ne bi smela svetit ?e polni z ve? kot 13V.

No v vsakem primeru prvo preverit jermen ?e je zadost napet.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Je bila žena sitna, ker mora peglat. Pa sem se ponudil, da ji v likalnik nalijem destilirano vodo. Sem šel in namesto destilirane vode nalil notri domači šnops.   Po pol ure peglanja je bila tako dobre volje, da je začela prepevat...
    • Ti si poseben in redek primer, večina pa situacijo dobro izkoristi v svoje dobro kot piše zgoraj.... 
    • Ja kaj ne zastopiš, za mačke a ne....  V dolini so drugačne.... 😁
    • Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke.      Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...   Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...
    • V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.