Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Zanima me ?e je imel mogo?e kdo podobne izku?nje kot jaz pri moji Mazdi 3 (2014) ali pa ima kak?en predlog pri re?evanju problema z opozorilom SCBS.

Torej v petek 7.2. se mi je pojavilo opozorilo in lu?ka za SCBS (SCBS malfunction). Ko sem se pripeljal domov in avto vzratno parkiral pa sta se mi pojavili ?e opozorili za DSC (malfunction) in TPMS (malfunction). V soboto in nedeljo teh lu?k ni bilo na pregled. V?eraj v ponedeljek 10.2 pa se mi je pri vo?nji iz slu?be domov (v slu?bo opozoril ni bilo) ponovno pri?gala lu?ka/opozorilo za SCBS. ?el sem direktno do poobla??enega servisa, kjer so mi predlagali, da naj imam pri?gano klimo ali pa vsaj kro?enje zraka na vetrobransko steklo. Glede na to da je de?evalo, sem si mislil, da je mogo?e smiselno, mi pa to ne razjasni zakaj sta se pri?gala DSC in TPMS v petek. Danes zjutraj ko sem ?el v slu?bo sem si nastavil kro?enje zraka (delno na vetrbransko in delno na noge, kot ponavadi) in tudi A/C. Te?av zjutraj nisem imel. Ko pa sem se vra?al nazaj domov pa se mi je ob zagonu avtomobila ponovno pri?gala lu?ka za SCBS. Ko sem prispel domov sem vizualno pregledal senzorje pod steklom in ni bilo videti nobenih tujkov ali rose, prav tako je bilo stelo ?isto tudi od zunaj.

Je imel ?e kdo drug podobne te?ave in kaj ste naredili? Imate kak?ne predloge:

  • Kalibracija senzorjev?
  • Software update?
  • Popravilo menjava senzorjev?

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. In takšnih varčevanj je pri celem avtu kar nekaj, zato je prihranek za proizvajalca kar oprijemljiv. Mogoče je razlika celo višja. Nekaj je sam strošek fizičnih gumbov, več je drobnarij, več je dela (pri izdelavi je vse optimizirano na sekunde, ne na minute), potrebujejo več partnerjev (kar je spet strošek in višje potencialno tveganje za težave/izpad) ...  Skratka - cena je eden glavnih razlogov, da tako tiščijo zaslone namesto gumbov.  Vsekakor pa bi sam pri izbiri vozila zelo težko izbral takšnega, ki nima fizičnih gumbov. Glasujemo z denarnico. 
    • Pa smo spet nazaj. Komentar o novih bajkih. Novi GS1300 mali in adv so katastrofa s kvaliteto. Res groza. To je treba vsak drug dan šravfat da o novih plastičnih kufrih ne izgubljam besed ....BMW ogromen minus. Nova Multistrada V4....😍. Mislim da bo to moj naslednji bajk...izjemen motor.
    • Jaz jo bom pomoje na zimo menjal, dokler je še tata pri volji, da kaj montira  
    • Oprostite...moji nameno so dobrohotne narave😄    Katero si pa naročil,da je ni na zalogi😲  Da ni ob zadnji vročici folk navalil,in jim jih je zmanjkalo🙄
    • Čakam.... 🤔 Čakam.... 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.