Skoči na vsebino

Mazda Kabura

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 86
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Not Bad At All...... Najprej se mi je zdela kot naslednik RX8...sam pol pa ta ritka!!! :ljubezen: Wicked..... :bravo:

Feel free....

Napisano

RX-7??? :rispekt: Mx-3 tole ziher ne bo... :)

Pa kolikor vidim bo 3 ali pa 4 vraten coupe... :P Torej dvoje vrat spredaj ena vrata za sovoznikovimi in seveda ?e kufer... Posre?ena inovacija. ?isto mo?no, da jo bodo drugi kopirali kot so vrata od RX-8. :whatever: ?eprav nisem siguren, da so tak?na vrata dejansko nekaj novega (tole na sliki).

 

Od zadaj na prvi pogled spominja na 323f oz 323c ... kar sploh ni slabo :) .

 

Ja mogo?e se vra?ajo nazaj h koreninam. :bravo: Takrat so delali najlep?e avte. :P Hvalabogu bodo spet pre?altali na ?portnost. :rispekt:

PS: Pa imam spet spremenjeno ozadje. In po dolgem ?asu imam Mazdo na namizju :bravo:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

skrajni ?as, da se pri mazgi v to smer nekaj zgodi... :P

 

hud stroj?ek... menjam MXo :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz upam da bo iz X-serije, da malo obudijo stare ?portne korenine!

 

Je pa zelo huda oblika skoraj za kak?ne futuristi?en film, pa kar tako naj dajo v proizvodnjo

malo konkurence novi hondi civic.

 

Kapo dol Mazda concept center :rispekt:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

 

?????? :bravo: ???????

 

 

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

Papa, Tomi
Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Guest BrainLess
Napisano

ampak to pa je res res res res res pravi stroj (vsaj po izgledu)

?koda da ni ?e veni ker zgleda res novodobno (revolucionarno) :jupiii:

Napisano

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

 

He he,se pr tebi verjetno isto ne??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e nisi videl jih ?e imamo.... :whatever:

 

sem jaz premaknil sem njegov post, ker je bila odprta nova tema...

delamooo delamoooooo :D

haha

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

 

Tu so osnovne specifikacije:

 

Mazda KABURA Specifications

 

Length: 4050mm

Width: 1780mm

Height: 1280mm

Wheelbase: 2550mm

Seating capacity: 4 person

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

Transmission Type: 6MT

Suspension Front/Rear type: Double Wishbone/Multi-Link

Tires Size Front: 245/35 R19 Bridgestone Potenza

Rear: 245/35 R20 Bridgestone Potenza

Napisano

Mazda KABURA Specifications

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

 

Prevod prosim! MZR pomeni kaj? Motor Za Racerje? sramezljiv

Kaj pa kaj ve?? ?e ni na voljo? No potem bo mogo?e res Mx-neki. :danzoman: Samo a ni malo prehuda oblika za MX-3. Ne vem no tole je na pogled ?e super?portnik. Mogo?e bo Mx-6? :cheers::ouje:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.