Skoči na vsebino

muska

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem! jest mam v avtomobilu ?e vufer 450W, 4 zvo?nike (10cm premera od JBL) in 2 twiterja, ho?m pa zadevo ?e mal oja?at. na misu mi je pri?la oja?itev zadnje police, da bi loh dau notr 4-tonce mal mo?nej?e (kk?ne 300W). kej tazga sm meu u mislih:

http://www.bof.si/product.cp2?guid=08BFD24...C7-61DAF8819203

 

to je moja ideja, zdej me pa zanima ?e mnenje vs ostalih...kaj bi blo akusti?no najbol?, pa ne preve? drago?

 

LP, Rejc

Napisano

dobr premisl ?e bo? res to naredu!!!!

 

Zvo?niki so uredu sam je pa problem!!!!!

 

Woofer ti bo zabijal te zvo?nike(zarad pritiska) in to ni glih dobr!!!

Men jih je tud pa sm jih mogu odklopit.

 

 

moje mnenje!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Z zadnjimi ovalci ne bo? ni? oja?al....sploh pa ne s 4 tonci. Kar bo? naredil bo? to da bo pa? tisti, ki bo sedel zadaj sli?al ve? srednje in visoke tone zaradi teh ovalcev. Tud 10-tke so bolj ni? kot ne vem kak?na kvaliteta.

?e bi ?e vlagal daj spredaj obvezno 16-tke, priklopi na oja?evalec in to je to. Kater oja?evalec ti poganja woofer?

Tko da jest mislm da ima? za poslu?anje ?isto dovolj, ?e pa ho?e? da malo bolje zaropota ti pa priporo?am da mal ve? vlo?i? in bo. :rolleyes:

Napisano

Hi.

Js tut mislim da na polico devat zvo?nike je bol tak... :whatever:

najbolj? je v vrata dat maximalno,kar pa? gre po velikosti in mo?i in vse skup vezat na oja?evalec. hkrati pa isto?asno vrata mal izolirat(dynamat in podobne zadeve),da ne brnijo in prdijo....

Konec koncev imamo ljudje uhe naprej obrnjene al kak?

zadnji zvo?niki so le minimalna podpora. In hkrati za tiste ki sedijo zadaj,da ne ?ujejo samo basov iz prtlja?nika.

Only those without any talent, have no obsessions!

Guest BrainLess
Napisano

najvaznejsi je sprednji sistem (to je vrata + tviterji) ?e jih ima?!

Pri tak?nih zvo?nikih gleda? na mo? in ob?utljivost ki se meri v dB.

Dobrodo?le so tud kretnice da ti nizki toni ne popa?ijo zvoka zarad vibriranja

membrane... ?e pa to ve?e? na oja?evalec si pa zmagal

 

pol pa je woofer ?e samo pika na i

 

aja pa avtoradio je zlo pomemben!

Napisano

Mal off-topic, ampak...

 

Men grejo ti ta novi avtoradiji,ki majo vse ?e kr u armaturo vdelano

fuuullll na ku**c!

Prav nobene ornk kontrole za ?telat sound nimajo!

Drek! :angry:

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.