Skoči na vsebino

Kako resetirati DPF indikator - mazda 6 2.0 gg 2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Upalila mi se lampica DPF, a 80 km sam od mazda servisa. Zovem servis: halo, mogu li voziti ili da idem na šlep? On pita: vuče li normalno? Ako da, onda je servisni interval. Ako ne u servis. Odgovaram: hvala, to mi je bitno, mogu voziti. Ne moram na šlep.

Nekako nisam obračao pažnju na spominjanje servisni interval.

Mislim si, samo mi još fali da se mazda ubaci u zaštitni mod i da ne mogu voziti na više od 2000-3000 okretaja. Zato googlam RESET DPF MAZDA GG.

Pronalazim na više mjesta se kaže kako se DPF lampica pali svakih 10.000 milja. Igrom slučaja računalo motora sam kupio u Engleskoj pa sam siguran da procedure koje daju Englezi odgovaraju.

Slijedio sam upute iz priloženog you tube. Jedno 5 puta i ništa. Zatim sam malo niže pročitao točnu proceduru, I od prve ugasio DPF indikator. U video snimci se ne spominje pauza od 5 sekundi.

I po novim uputama sam papučicu gasa stisnuo 10 puta (u videu kaže 5 do 10 pa sam stiskao 9x bez pauze 5 sekundi - bez rezultata).

Dakle, ovo je točna procedura, a treba pogledati video da sve bude jasno. Ista je procedura i za mazdu 6 II (2008. - 2010.) ali najbolje da pogledate odgovarajuči video. Uočio sam da za cx-7 nije ta procedura.

 

the sequence is:

- key off the dashboard (important)

- connect cable between negative and top right

- go in car and close doors

- insert key

- turn key (no engine on)

- wait 5 secs

- press 10 times accelerator

- turn key off

- take off cables

- turn again key on

- wait 5 secs

- turn engine on

 

in case repeat 2-3 times.

 

 

Popravljeno od mazda_gg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.