Skoči na vsebino

Mazda MPV


LEPI

Priporočeno sporočilo

The all-new Mazda MPV will feature a smaller, more-powerful engine.

 

Mazda will be unveiling an all-new MPV at the 2005 Tokyo Motor Show, along with the SENKU and MX-Crossport concept vehicles, the Mazda Premacy Hydrogen RE Hybrid concept, the next-generation MZR 2.3 DISI Turbo engine and Advanced Driver-Support Technologies.

 

The all-new MPV, to be launched first in Japan as part of its global rollout, features evolutionary styling inside and out and dynamic performance typical of Mazda's "zoom-zoom" DNA. The rigid new body structure ensures sporty handling without compromising a comfortable ride.

 

Power for the show vehicle will be provided by the new direct-injection MZR 2.3 DISI Turbo engine, linked to a 6-speed automatic transmission. The combination is reputed to deliver high fuel-efficiency and low emissions, along with unminivan-like performance.

 

Thanks to direct injection and a turbocharger, the new engine achieves a high, flat torque curve and throttle response belying its relatively small 2.3-litre displacement. Mazda says it is comparable to a 3.5 to 4-litre V6 power plant, yet is the only turbo engine produced in Japan to meet SULEV (Super Ultra-Low Emission Vehicles) standards.

 

In addition to application in the new MPV, the new MZR 2.3L DISI Turbo will also be available in the Mazdaspeed6.

post-387-1140261983.jpg

post-387-1140261995.jpg

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakon avto, prostoren ko ?leper :) pelje se tud ko tovornjak , ZAKON! :)

 

 

hehe... ?e trenutna MPV je dobra ! :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.