Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

Zanima me, ?e kdo ve kje bi lahko dobil zadnji odbija? za mazdo xedos 6 v6 2000.

Danes nisem zategnil ro?ne in mi je avto zdrsnil v pol metra visok kamnit zid.

:jupiii:

 

?isto me je zamorilo :(

 

ps: slikice raje ne pripenjam....

Napisano

Imam popolnoma celega, barve je pa take kot je moj xedos.

 

 

Ps. So xedosi letnik 2000 imeli druga?nega kot letnik 94 ???

 

Po?li ZS !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

se opravi?ujem za OFFtopic, ampak X6 letnika 2000 ? da ni slu?ajno X9 ?

 

pa saj so jih 98 nehalli delat ... ali ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je KAALman napisal:

se opravi?ujem za OFFtopic, ampak X6 letnika 2000 ? da ni slu?ajno X9 ?

 

pa saj so jih 98 nehalli delat ... ali ?

 

Ne, mislil sem 2000 cm3. :rolleyes: . Druga?e pa je letnik 95

Napisano
  je Dalibor napisal:

Ne, mislil sem 2000 cm3. :rolleyes: . Druga?e pa je letnik 95

 

YavarYe !

 

?e nisi dobil odgovorov mi javi ! Ob?utek imam, da mi ni poslalo nobenega.

 

lp Dalibor

Napisano

?e 2x kvik kve??n:

 

xedos6... knofki za usmerjanje toplohladnega zraka so ali niso osvetljeni? Moji niso, pa ne vem, a nikol niso bili, ali je samo kak?na ?arnica ?la. In ?e je temu tako, koliko ?raufanja je potrebno, da se zamenja.

 

isto vpra?anje za predal?ek pri sovozniku.

 

LP

 

PS: ?e ima kdo kak?no anteno vi?ka... moja je bila o?itno zamenjana. Motor?ek je OK, vendar se vrti v prazno.

Napisano
  je Strom napisal:

?e 2x kvik kve??n:

 

xedos6... knofki za usmerjanje toplohladnega zraka so ali niso osvetljeni? Moji niso, pa ne vem, a nikol niso bili, ali je samo kak?na ?arnica ?la. In ?e je temu tako, koliko ?raufanja je potrebno, da se zamenja.

 

isto vpra?anje za predal?ek pri sovozniku.

 

LP

 

PS: ?e ima kdo kak?no anteno vi?ka... moja je bila o?itno zamenjana. Motor?ek je OK, vendar se vrti v prazno.

 

Tebi so pregorele li?ke v tipkah, ker normalno so vse tipke osvetljene, prabtako pa je osvetljen sovoznikov predal ko ga odpre? in ima? pri?gane lu?i.Zazamenjavo lu?k v tipkah je potrebno odstranit vso plastiko okrog ?tevcev(ni enostavno, ker je malo prostora) potem pa odvije? oho?je z vso elektroniko stran od tiste plasike in zamenja? ?arnice.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Tebi so pregorele li?ke v tipkah, ker normalno so vse tipke osvetljene, prabtako pa je osvetljen sovoznikov predal ko ga odpre? in ima? pri?gane lu?i.Zazamenjavo lu?k v tipkah je potrebno odstranit vso plastiko okrog ?tevcev(ni enostavno, ker je malo prostora) potem pa odvije? oho?je z vso elektroniko stran od tiste plasike in zamenja? ?arnice.

 

tnx!

 

lu?ke za trenutno nastavitev pihanja delajo, samo pono?i ne vem katera je katera, pa mi gre malo na ?ivce.

Vso plastiko okrog ?tevcev... juhej! Mislim da me kar naenkrat ne moti ve? tolk zadeva... nisem lih za avte ?raufat. :(

 

LP

Napisano
  je Strom napisal:

tnx!

 

lu?ke za trenutno nastavitev pihanja delajo, samo pono?i ne vem katera je katera, pa mi gre malo na ?ivce.

Vso plastiko okrog ?tevcev... juhej! Mislim da me kar naenkrat ne moti ve? tolk zadeva... nisem lih za avte ?raufat. :(

 

LP

 

Glede lu?k: Jaz sem jih menjal vse. Ni pretirano te?ko... ?arnice pa sem dobil na mazda servisu. So posebnega tipa. ?ez steklo imajo prevle?eno gumijasto prevleko, ki se mi je sicer strgala, ko sem jo posku?al sneti iz stare. Tu je potrebna dolo?ena previdnost, a se da improvizirati...

 

Glede antene: Antena je vezana na jermen, ki poganja anteno ven in noter. ?e motor?ek sli?i?, antena pa ne prileze ven, ti je po?il jermen. Da se kupiti samo jermen z anteno in zamenjati le ta del, kar je najceneje (cca 3000 sit). Nova antena z motor?kom je nekje 15-20.000 sit.

 

Dalibor

Napisano
  je Strom napisal:

Tnx za info!

 

bom povpra?al!

 

LP

 

Mimogrede... sem iskal lu?ko v sovoznikovem predalu... pa je ni. Lahko da jo je prej?nji lastnik "zgubil"... razen ?e je mo?nost da je padla kam v notranjost armaturke....

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.