Skoči na vsebino

Ra?unalnik


Guest BrainY

Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess

Je kdo ?e sli?al oz pozna koga ki si je dal "sfrizirat" ra?unalnik

sli?al sem da en na Ptuju odpre ra?unalnik in navije ma?inco do vrtoglavice

(odvisno od ?elj in seveda na lastno odgovornost)

Menda je povezano z vbrizgom (einspricom)

(hondo 75hp bi lahko spravil na 140hp)

za kako dolgo je spet druga tema ampak vseeno kak?nih 10 konji?kov ve? bi pa res

pri?lo prav :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OJ

za tok hp raj katalizator od?agi pa bo? mel ene 5 hp ve?

 

 

Drga? je pa u dolskem -LJ Senica k ma ?ip tuning ?es!

Se pa baje na ?voh motorjih ne pozna dost!

S ?e js spra?vov pa sm dobu tak odgovor!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? :blink:

 

Tudi jaz to vedel ?!?!?!?! :pepsi::ph34r:

 

Za na?e diesele vem da ni problema - da? noter powerbox, malo dvigne tlak v skupnem vodu in woilaaa ...zoom-zoom :bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:whatever:

Navadite se: ?e ima avto turbino se da za tistih 100 jurjev dobiti kar dosti konjev! ?e je avto N/A (Natural Aspiration oziroma po na?e atmosfersko polnjen motor) pa se ne spla?a.

Lahko pelje? avto tja, ga bodo dali na dyno, preverili vbrizg, v?ig, A/F (Air fuel razmerje- po na?e razmerje goriva in zraka torej me?anice ki pride v motor). Po predelavi bo? lahko zeloooo sre?en, ?e bo? dobil 5 konjev.

?e pa predhodno popolnoma spremeni? lastnosti motorja in mu menja? celoten izpu?en sistem od kolektorja naprej (+5 do 12 konjev), CAI (+0,5 do 2 konja :P), odmi?ne (+5-20 konjev) potem je ?ipanje skoraj samoumevno. Motor bo namre? sposoben veliko bolj "zadihati" in bo? s ?ipanjem res optimiral vse skupaj. In "odklenil" ?e dodatnih 5-10 ali ve? konjev. In bo? na koncu imel vsaj 20 konjev ve? in motor, ki se bo veliko raje vrtel.

Ampak cena bo pa tut najmanj 3x ve?ja (namesto 100.000 bo 300.000 SITov). ;)

 

Evo okvirno in lai?no povedano. :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzame? kladu pa razbije? ra?unalnik ga odpre? pa mal polota? in to jt to :hohoho:

JOKE!

 

 

?e mal tkole razmi?lam:

 

?e pele? avto na servis glede kere napake ga oni prklopjo na ra?. in mu nanovo nalo?ijo software in se zadeva po?tima(gre za kake ABS,AIR bage,....)

Potem je mogo?e mo? nastavljat parametre na podro?ju samega vbrizga goriva dovoda zraka ipd.

 

Mogo?e bi se pa kj dalo?

(wildcat help as!!)

 

 

Ka pravte?Mo?no ali ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

LP

 

pogodbo... to je vse brez ra?una pomoje ker servisne ure ne more ra?unat za nedovoljeno navijanje ma?ine tako da konji?ki tud nebi bili "uradni"

da je pa na lasten rizik je pa itaq samoumnevno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

mazda je edini proizvajalec kateri nima EEPROM chip kar pomeni da pisanje v njega ni mogoce (za bencinske motorje) in s tem ni mozno dvigovati moci. poleg tega mazdin chip se niso probili ker je "fejst zaprt". to je uradna informacija iz mazde. tko da pozabite. pri dizelskih motorjih pa samo tlak turbince dvignejo in to je to.

 

skratka, chipanje mazdinega bencinskega motorja - ODMISLITE!!!

 

rajs turbinca

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.