Skoči na vsebino

Mazda 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Povej prvo kateri letnik to?no gleda? od Mazde 323F in ti bom lahko pomagal!! In kak?en motor gleda?....??

 

Pogoj, glej ?e je bila dobro vzdr?evana; motor, karoserija... In ti bo tekla ve?no!! ;)

 

Lp.

Napisano

323F od letnika 1996 naprej ma? mo?nost motorjev

1.5 90KM

 

1.8 115KM (1840ccm)

 

in 2.0 V6 GT 145 KM ( relativno redka vozila pri nas)

 

slednje so mele klimo serijsko, pri ostalih pa je treba klimo iskat... letniki 1997 so ?e imeli klimo ve?krat vgrajeno...

 

motor 1.5 ima porabo med 7 in 9 litri

 

motor 1.8 med 7 in 10 litri ( nad tem ni problem :) )

 

motor 2.0 je pa itak najbolj?i med njimi, poraba pa se giblje od 8 navzgor...

nerodno pri tem motorju je da ima 106 kW, tako da pri zavarovanju pade? en razred vi?je samo zaradi 9 konjev :(

 

pazit je treba na splo?no vzdr?evanje, izgled avta, in pa pregledati vozilo kolikor se le da ( privat mehanik ,...) noben avto ni imun na okvare, zato tudi mazde niso...

pri 1.8 in 2.0 motorju so ob?utljivi hidravli?ni dro?niki, ( za 1.5 ne vem ), pri 2.0 je zelo pomembno kak?no olje se je furalo.

 

druga?e pa nekih posebnih te?av ni... starostno pogojene te?ave pa ne poznam

 

dober nakup ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

mljaa... a ni to od 98-> ?

 

323 BA so tudi mele 1.4 motor ? sem mislil da samo BJ modeli od 98->

 

sory :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja so imeli samo od 98 -> 1.4 motorje.

 

No ja samo 1.4 motor pa ti res ne priporo?am, ker glede te?e avtomobila je to pre?ibak motor!! Preverjeno

 

Lp.

Napisano

jaz mam 1.5 motor,enak tudi v 323f, pije malo glede na zmogljivosti,tako kot je ?e rekel Kaalman.Pa zavarovanje ni veliko.Za 1.4 ne vem, vendar 1.5 potegne dobro. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

2.0V6 !!!!!!!!!!! Rulz !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.