Skoči na vsebino

Mazda 6 --> iz 15 na 17 col --> optika?


Priporočeno sporočilo

Pozdrav!

Pred kratkim sem dal na svojo M6 17 col gume in feltne (prej so bile gor 15 col, tako zimske kot tudi letne). Pa me zdaj zanima, ?e je priporo?ljivo naredit optiko ali ta ni potrebna? Ne bi rad namre?, da bi mi pobral skoraj nove gume, po drugi strani mi pa tudi ni za vre?i stran tistih 10, 15 jurjev ali kolikor ?e pride optika, ?e le ta ni potrebna... Kaj mi svetujete?

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo! Prvi?-optika pride okrog 5 jurjev,drugi? pa-za tako stvar je ne rabi? delat! ;) ?e bi menjal fedre al pa kaj druga takega pol ja,za to pa NE! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tuki so mnenja deljena.... eni pravijo da treba optiko nardit.... drugi da ne...

 

 

Jaz osebno je nisem nardil.... in gume po 25 000 km enakomerno znucane.....

 

 

?e mene upra?a? ti ni treba.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce das vecje feltne (ki so najbrz sirse) in po moznosti majo drugacen ET kot originalne, potem si ze spremenil geometrijo podvozja- se posebej to velja za hi-tec podvozje kot ga ma mazda6-tako da s tega vidika je optika priporocljiva (zame kar nujna)

obraba gum je lahko enaka, ampak avto se precej lepse pelje ko mas nastavljene prave vrednosti z novimi feltnami (to jaz delam optiko vsakic ko menjam iz zimskih/letnih)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(to jaz delam optiko vsakic ko menjam iz zimskih/letnih)...

 

?zmeden??zmeden? Resno?? :unsure:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, sem pri?akoval take odgovore, da eni ja... drugi ne... :P

 

ce das vecje feltne (ki so najbrz sirse) in po moznosti majo drugacen ET kot originalne, potem si ze spremenil geometrijo podvozja- se posebej to velja za hi-tec podvozje kot ga ma mazda6-tako da s tega vidika je optika priporocljiva (zame kar nujna)

obraba gum je lahko enaka, ampak avto se precej lepse pelje ko mas nastavljene prave vrednosti z novimi feltnami (to jaz delam optiko vsakic ko menjam iz zimskih/letnih)...

 

Feltne, ki sem jih dal gor so sicer original mazdine (5-krake), so pa ve?je in ?ir?e. Kako to misli?, da se avto lep?e pelje, v kak?nem smislu? :huh: Sicer tudi sam spadam med tiste bolj natan?ne ("picajzlaste"), ki ho?ejo imet vse v nulo po?timan, tako da me je tale post ?e skoraj prepri?al v to. :hohoho::bravo:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej mene labi vedno prepri?a..... Je dober retorih in vednjo ima vse argumente v rokavu.... najverjetnjeje bom optiko navsezadnje tudi sam naredil.... :ne vem:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, sem pri?akoval take odgovore, da eni ja... drugi ne... :P

Feltne, ki sem jih dal gor so sicer original mazdine (5-krake), so pa ve?je in ?ir?e. Kako to misli?, da se avto lep?e pelje, v kak?nem smislu? :huh: Sicer tudi sam spadam med tiste bolj natan?ne ("picajzlaste"), ki ho?ejo imet vse v nulo po?timan, tako da me je tale post ?e skoraj prepri?al v to. :hohoho::bravo:

 

no evo original od mazde so 7" siroke in majo ET55mm

15" jeklo pa 6" siroke in ET50mm

ni take krize (bos mel ozji kolotek za 1cm), ampak jaz bi vseen sel. Priporocam span (brezovica) ce si iz LJ

sploh pa ne vem zakaj take panike, itak stane 7000 sit, zgubit pa ne mores absolutno nic!

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vprasanje...na mx3 1.6 je v navodilih avtomobila omenjena samo dimenzija 185/65-14...a mislite, da bi ?el kdo za tem (tehnicni, policija), ?e bi dal gor originalne mazdine feltne od mx3 1.8 V6, ki so 205/55 R15 ??

glede na to, da ni homologacijskega, nimam une nalepke ob strani na vratih...ni nic...torej?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vprasanje...na mx3 1.6 je v navodilih avtomobila omenjena samo dimenzija 185/65-14...a mislite, da bi ?el kdo za tem (tehnicni, policija), ?e bi dal gor originalne mazdine feltne od mx3 1.8 V6, ki so 205/55 R15 ??

glede na to, da ni homologacijskega, nimam une nalepke ob strani na vratih...ni nic...torej?

 

po mojem, ce ne bos dal ful nekih spojelrjev itd itd (da ne izstopa prevec) potem ti noben ne bo tezil zaradi 1col vecjih felg...razen ce te hoce na vsak nacin dobit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po mojem, ce ne bos dal ful nekih spojelrjev itd itd (da ne izstopa prevec) potem ti noben ne bo tezil zaradi 1col vecjih felg...razen ce te hoce na vsak nacin dobit

 

pa ?e niti takrat verjetno ne, ker je za podoben tip avta dimentzija itak OK :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne drugega, bom sedaj vsaj mirneje spal. :P:bravo:

 

No te pa fajn vozi zaj-ravno mislim! :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislil sem na vrtalne/vijačnike. Pa glede na navor, bom vzel LTX, ko bo Bosch crknil. Če vzamem LT-ja, je to isti nivo Bosch-a in imam 2 podobni mašini. Seveda je bolj kvalitetna roba. Samo če bo Bosch še delal 4 leta, pa pol nekaj na nivoju LTX-a ali Milwaukee-ja,....   Hvala za izčrpen info.   Tak kot si rekel, Povše 230€ s kufrom in 55€ za polnilec. Baterijo pa dajo gratis.... 🙂
    • Tudi jaz mislim, da je to bolj placebo kot kaj drugega. Drugic cakaj v zasedi, da vidis, katera cisterna pripelje gorivo. Ni hudic, da bo Petrolova. 😃
    • Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄 Aja...če gledaš udarni vijačnik-zunaj ne rabiš gledati pri nas 220€-TOP👍
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.