Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes je glih 2. obletnica odkar je pri?la k hi?i in se mi zdi primeren dan, da se potegne ?rto, kaj vse se je menjalo in kolk me je udarlo po ?epu! <_<

 

Prevozil sem v tem ?asu nekaj ?ez 63.000 km (km po ?tevcu sedaj 178.000, realno ???) in spodaj sledi vse kar sem moral menjat, da sem se lahko vozil!

 

Govora bo o BG, F izvedbi, motor GT 1.9i 16v, l. 1993

 

- hladilnik, Nissens, s hladilno teko?ino in delom 40.000

- sprednji diski, Brembo, s plo??icami in delom 40.000 (prevozil 50kkm, sledit mora druga runda te operacije)

- pogonski jermen, napenjalec in le?aj, z delom 45.000

- zadnji le?aj s pestom, z delom 28.000

- akumulator Topla, 63 ah, 13.000

- sklopka Sachs (obenem mi je menjal ?e teflon?ke), z delom in ?e redni servis 80.000

- menjava "tamalih" jermenov (zarad katerih sem 1kratno :danzoman: obstal na cesti), 5.000

- srednji lonec izpuha (sem dal namesto njega kar direkt cev potegnit), 13.000

 

Slediti bi morali poleg novih prednjih diskov ?e kabli pri okoli sve?k, ampak dokler dela - dela! :danzoman:

 

 

Se mi zdi, da so to tak?ni direktni stro?ki, ?e sem se hotel vozit, potem ostali pa so:

 

- bencin za te prevo?ene kmje, nanese sigurno vsaj 1.5 Mio :huh:

- redni servisi, ki jih je bilo vsaj 7 komadov - po cca. 15.000 SIT, torej cca. 100.000

- ene feltne in dvojne nove gume, vsake po dobrih 50k SIT, skupno okoli 140.000

- GT alarm z dodatnimi senzorji, 55.000

- razna plasti?na ?ara in li?arske storitve, nekje 220.000

- Apex fedri in tr?anje na maximum - 70.000

- homologacija predelav - 15.000

- duplikat za postopek homologacije - 8.000

- registracija vozila, me pride na leto vsaj 140.000, se pravi krat 2 = 280.000

- muzika (clarion radio, Mac audio zvo?niki, Magnat oja?evalc, Kenvut Sub), 130.000

- ostale razne folije in nalepke 15.000

 

?e potem malo povr?no vse skupaj se?tejem, nanese .... prov groza me je kaka cifra bo ven padla ...

264.000 "direktnih" stro?kov in malo ve? posrednih - 2.5 MIO in tudi nekaj ?ez cca. :angry: to pa se mi niti ne zdi tolko malo, vseeno pa kar se ti?e mojega priganjanja mazde in pa koliko se je kvarila (?e upo?tevamo da ni glih nova), lahko samo re?em, mi telih 264.000 ni tolk veliko in si ?elim, da kar nadaljuje s tem tempom! :rispekt:

 

P.S. Kar pa se bencina ti?e, mi je pa skoraj isto kuril Golf II 1.3 B 55 KM (malo pod 8 l), mazda pa mi na isti relaciji kuri 8.3 - 8.6), kar me zelo navdu?uje, sedaj pri dostavi hrane sem celo (drugi? sploh z mazdo) pri?el pod 8l - tam nekje okrog 7.8! :ljubezen: No ampak vo?nja je bila pa taka, da si zaslu?im, da me izklju?ite s foruma!

 

Upam, da sem dovolj podrobno in iz?rpno napisal, kje vse me je ?evelj ?ulil v preteklih 2 letih :P , za konec lahko samo ?e ugotovim, JA AVTO JE STRO?EK IN TO VEEELIK!!! ;)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

JA AVTO JE STRO?EK IN TO VEEELIK!!! ;)

 

He he,to pa vsi dobro vemo!! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e tak mremisli? malo bi lahko za taki dnar kar fajni avto ?e dobil a ne? :) samo tak to je...nemore? ni?...

jaz mam to mazdo 2tedna in je vse skup z raznimi dodatki 300k :) z tem da ?e v roku 1mesca pride gor za nekje 300k delov...lu?no je to :)

Napisano

.lu?no je to :)

 

Lu?tno je to ?e ma? $$$!! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Res je, za ta denar bi lahko dobil precej novej?i avto, ni pa nujno da bi biv bolj?i oz. bolj vzdr?ljiv ali pa meni bolj simpati?en! <_<

 

Pa druga plat zgodbe je ta, da kakr?en koli avto bi vozil, stro?ek goriva ostaja, sej obstajajo dizela?i, samo tut oni ne grejo na umazan ljubljanski zrak! :D

 

Jaz sem zadovoljen glede okvar itd. pri mazdi, dejstvo je pa da je vsake pol ure za 3 dni starej?a in potem slej ko prej gre kaka zadeva po gobe oz. rakom ?vi?gat, fizikalne zakonitosti pa?! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ni je ?ez mazdo :danzoman::rispekt:

jaz VEM da bo mazda dolgo laufala :) o?e je mel pred 15leti mazdo 626 2.5 in je mela skoraj 400kkm.Nikoli ni? menjano, razen redni servisi...pa na dan prodaje je aku crknil :D

Napisano

ReDevil...mora? vedet da bi tak?ne stro?ke imel pri vsakem avtu...oz. ?e ve?je...s tem da ima? toliko star avto za "malo" denarja bi lahko imel 3x-4x dra?ji avto in ?isto enake stro?ke ?e ne ?e ve?je, odvisno koliko se kvari :bravo: ....je pa tudi odvisno kako z avtom dela? :)

 

Jest pri f-ki sem do sedaj imel stro?ke:

- olje + delo = 7000 Sit

- novi ?migavci (dons jih moram dobiti :bravo: ) = 7500 Sit

- registracija 50.000 Sit

- feltne z gumami 40.000 Sit

..in to je to :bravo:

Napisano

Ja sej denar pa itak mora kro?it! :bravo:

 

Pred par dnevi sem dostavil pico enmu mulcu v Nove jar?e, imajo doma ?rno 323 F (zdaj jo ima on, star kak?nih 20 let), mazda je stara 15 let, prej jo je vozila mama - 1 lastnik, pa baje ni nikoli ni? crknilo, samo menjan je bil auspuh in seveda akumulator, vse ostalo pa laufa, res pa je da ga mama najbr? ni glih nabijala v ibrture! Ali pa?? <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja sej denar pa itak mora kro?it! :bravo:

 

Pred par dnevi sem dostavil pico enmu mulcu v Nove jar?e, imajo doma ?rno 323 F (zdaj jo ima on, star kak?nih 20 let), mazda je stara 15 let, prej jo je vozila mama - 1 lastnik, pa baje ni nikoli ni? crknilo, samo menjan je bil auspuh in seveda akumulator, vse ostalo pa laufa, res pa je da ga mama najbr? ni glih nabijala v ibrture! Ali pa?? <_<:hohoho:

 

Komunikativen kot vedno! :hohoho:
Napisano

Ja seeeeveda, medtem ko letakov pa itak ?e en cajt nimam ve?, tko da bo treba se probat potrudit pa kak?ne kje nafehtat! <_<

 

Ja simon komunikacija ni problem, no ?e najla?je tipkam, ker mi je na Velki planini od silnega mraza primrznu jezik u stilu Butec in Butec na sede?nici! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.