Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes je glih 2. obletnica odkar je pri?la k hi?i in se mi zdi primeren dan, da se potegne ?rto, kaj vse se je menjalo in kolk me je udarlo po ?epu! <_<

 

Prevozil sem v tem ?asu nekaj ?ez 63.000 km (km po ?tevcu sedaj 178.000, realno ???) in spodaj sledi vse kar sem moral menjat, da sem se lahko vozil!

 

Govora bo o BG, F izvedbi, motor GT 1.9i 16v, l. 1993

 

- hladilnik, Nissens, s hladilno teko?ino in delom 40.000

- sprednji diski, Brembo, s plo??icami in delom 40.000 (prevozil 50kkm, sledit mora druga runda te operacije)

- pogonski jermen, napenjalec in le?aj, z delom 45.000

- zadnji le?aj s pestom, z delom 28.000

- akumulator Topla, 63 ah, 13.000

- sklopka Sachs (obenem mi je menjal ?e teflon?ke), z delom in ?e redni servis 80.000

- menjava "tamalih" jermenov (zarad katerih sem 1kratno :danzoman: obstal na cesti), 5.000

- srednji lonec izpuha (sem dal namesto njega kar direkt cev potegnit), 13.000

 

Slediti bi morali poleg novih prednjih diskov ?e kabli pri okoli sve?k, ampak dokler dela - dela! :danzoman:

 

 

Se mi zdi, da so to tak?ni direktni stro?ki, ?e sem se hotel vozit, potem ostali pa so:

 

- bencin za te prevo?ene kmje, nanese sigurno vsaj 1.5 Mio :huh:

- redni servisi, ki jih je bilo vsaj 7 komadov - po cca. 15.000 SIT, torej cca. 100.000

- ene feltne in dvojne nove gume, vsake po dobrih 50k SIT, skupno okoli 140.000

- GT alarm z dodatnimi senzorji, 55.000

- razna plasti?na ?ara in li?arske storitve, nekje 220.000

- Apex fedri in tr?anje na maximum - 70.000

- homologacija predelav - 15.000

- duplikat za postopek homologacije - 8.000

- registracija vozila, me pride na leto vsaj 140.000, se pravi krat 2 = 280.000

- muzika (clarion radio, Mac audio zvo?niki, Magnat oja?evalc, Kenvut Sub), 130.000

- ostale razne folije in nalepke 15.000

 

?e potem malo povr?no vse skupaj se?tejem, nanese .... prov groza me je kaka cifra bo ven padla ...

264.000 "direktnih" stro?kov in malo ve? posrednih - 2.5 MIO in tudi nekaj ?ez cca. :angry: to pa se mi niti ne zdi tolko malo, vseeno pa kar se ti?e mojega priganjanja mazde in pa koliko se je kvarila (?e upo?tevamo da ni glih nova), lahko samo re?em, mi telih 264.000 ni tolk veliko in si ?elim, da kar nadaljuje s tem tempom! :rispekt:

 

P.S. Kar pa se bencina ti?e, mi je pa skoraj isto kuril Golf II 1.3 B 55 KM (malo pod 8 l), mazda pa mi na isti relaciji kuri 8.3 - 8.6), kar me zelo navdu?uje, sedaj pri dostavi hrane sem celo (drugi? sploh z mazdo) pri?el pod 8l - tam nekje okrog 7.8! :ljubezen: No ampak vo?nja je bila pa taka, da si zaslu?im, da me izklju?ite s foruma!

 

Upam, da sem dovolj podrobno in iz?rpno napisal, kje vse me je ?evelj ?ulil v preteklih 2 letih :P , za konec lahko samo ?e ugotovim, JA AVTO JE STRO?EK IN TO VEEELIK!!! ;)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

JA AVTO JE STRO?EK IN TO VEEELIK!!! ;)

 

He he,to pa vsi dobro vemo!! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e tak mremisli? malo bi lahko za taki dnar kar fajni avto ?e dobil a ne? :) samo tak to je...nemore? ni?...

jaz mam to mazdo 2tedna in je vse skup z raznimi dodatki 300k :) z tem da ?e v roku 1mesca pride gor za nekje 300k delov...lu?no je to :)

Napisano

.lu?no je to :)

 

Lu?tno je to ?e ma? $$$!! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Res je, za ta denar bi lahko dobil precej novej?i avto, ni pa nujno da bi biv bolj?i oz. bolj vzdr?ljiv ali pa meni bolj simpati?en! <_<

 

Pa druga plat zgodbe je ta, da kakr?en koli avto bi vozil, stro?ek goriva ostaja, sej obstajajo dizela?i, samo tut oni ne grejo na umazan ljubljanski zrak! :D

 

Jaz sem zadovoljen glede okvar itd. pri mazdi, dejstvo je pa da je vsake pol ure za 3 dni starej?a in potem slej ko prej gre kaka zadeva po gobe oz. rakom ?vi?gat, fizikalne zakonitosti pa?! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ni je ?ez mazdo :danzoman::rispekt:

jaz VEM da bo mazda dolgo laufala :) o?e je mel pred 15leti mazdo 626 2.5 in je mela skoraj 400kkm.Nikoli ni? menjano, razen redni servisi...pa na dan prodaje je aku crknil :D

Napisano

ReDevil...mora? vedet da bi tak?ne stro?ke imel pri vsakem avtu...oz. ?e ve?je...s tem da ima? toliko star avto za "malo" denarja bi lahko imel 3x-4x dra?ji avto in ?isto enake stro?ke ?e ne ?e ve?je, odvisno koliko se kvari :bravo: ....je pa tudi odvisno kako z avtom dela? :)

 

Jest pri f-ki sem do sedaj imel stro?ke:

- olje + delo = 7000 Sit

- novi ?migavci (dons jih moram dobiti :bravo: ) = 7500 Sit

- registracija 50.000 Sit

- feltne z gumami 40.000 Sit

..in to je to :bravo:

Napisano

Ja sej denar pa itak mora kro?it! :bravo:

 

Pred par dnevi sem dostavil pico enmu mulcu v Nove jar?e, imajo doma ?rno 323 F (zdaj jo ima on, star kak?nih 20 let), mazda je stara 15 let, prej jo je vozila mama - 1 lastnik, pa baje ni nikoli ni? crknilo, samo menjan je bil auspuh in seveda akumulator, vse ostalo pa laufa, res pa je da ga mama najbr? ni glih nabijala v ibrture! Ali pa?? <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja sej denar pa itak mora kro?it! :bravo:

 

Pred par dnevi sem dostavil pico enmu mulcu v Nove jar?e, imajo doma ?rno 323 F (zdaj jo ima on, star kak?nih 20 let), mazda je stara 15 let, prej jo je vozila mama - 1 lastnik, pa baje ni nikoli ni? crknilo, samo menjan je bil auspuh in seveda akumulator, vse ostalo pa laufa, res pa je da ga mama najbr? ni glih nabijala v ibrture! Ali pa?? <_<:hohoho:

 

Komunikativen kot vedno! :hohoho:
Napisano

Ja seeeeveda, medtem ko letakov pa itak ?e en cajt nimam ve?, tko da bo treba se probat potrudit pa kak?ne kje nafehtat! <_<

 

Ja simon komunikacija ni problem, no ?e najla?je tipkam, ker mi je na Velki planini od silnega mraza primrznu jezik u stilu Butec in Butec na sede?nici! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.