Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, nekateri na srecanju ste celo slisali kako "lepo" ropota moj avtek.

No pa sem se odlocil da se vsaj pozanimam za ceno popravila.

In peljem danes avto h enmu majstru ki ga fotr pozna...

Diagnoza:

Vsebina katalizatorja je namesto v katalizatorju v obeh loncih. S tem da ima srednji lonec tudi luknje <_<

Torej, cena za menjavo katalizatorja in srednjega lonca bi bila 50k SIT.

Je to malo, veliko?

A lahko zrihta kdo katalizator?

(recimo uros - uklopcic, ki ga hoce odzagat stran :ph34r: )

Napisano

Torej, nekateri na srecanju ste celo slisali kako "lepo" ropota moj avtek.

No pa sem se odlocil da se vsaj pozanimam za ceno popravila.

In peljem danes avto h enmu majstru ki ga fotr pozna...

Diagnoza:

Vsebina katalizatorja je namesto v katalizatorju v obeh loncih. S tem da ima srednji lonec tudi luknje <_<

Torej, cena za menjavo katalizatorja in srednjega lonca bi bila 50k SIT.

Je to malo, veliko?

A lahko zrihta kdo katalizator?

(recimo uros - uklopcic, ki ga hoce odzagat stran :ph34r: )

 

50k za oboje z delom je poceni! ;)

 

rabljen katalizator pa...lej...nikoli ne bos vedel v kaksnem stanju je.

ce imas moznost vzami vse novo pa bos mel naslednjih 25 do 40k km mir.....tko :)

 

p.s. uni, ki ga bo snel, ga zagotovo ne bo prodal ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

jow how how.

 

 

res je !!!!

Kako bom pa js tehni?nega naredu drug let!!!! :(

?e ne da? pa nadomestnega gor(ta ?portnega) :bravo:

 

Drga? je pa pceni ?e ti tisti majstr za tok zrihta

 

 

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

To je poceni daj kar novo,drugace pa jaz mam komplet izpuh na zalogi od ba ce bi dal rabljen katalizator gor je se dober

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Kul, hvala za nasvet, sej pol mi je se fotr povedu da je to pocen, tko da bom dal kar nove stvari gor...

Morda se za en nasvet prasam... Glede na to da glih menjam prednje stvari, ali bi se splacal menjat se zadnji lonc, pa mrbit dat gor kej lepsega. Ker ta ki je zdaj gor je katastrofa od katastrofe :angry:

Morda informativno, kolk to kej kosta (v rangu 20k, 50k, vec?), pa kero znamko bi priporocil.

Hvala se enkrat :rispekt:

Napisano

...jest sem imel zadnji ?portni lonec od Lau?a...pri?el je pa cca. 25k z monta?o, glih prov glasen in ni izstopal. Je pa res da je bil ?rne barve in bi znal sitnart na tehni?nem....razmi?ljam da bi spet kaj takega gor dal in jim povedal naj ga na srebrno se ?trihnejo. <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.