Skoči na vsebino

Mazda MX-3 tuning :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej ker mi je teh 79kW premalo, bi rad nekaj naredil da bi blo kakih 20kW ve? :)

razmi?ljal sem tudi o zamenjavi ma?ine,v kombinaciji z zavornim sistemom in celotnim podvozjem...

 

videl sem da se da dat notri 2.5 V6 :danzoman:

 

?e bo kdo rekel da sem nor, tudi vredi :)

ker kolko vidim v slo te mx3jke nih?e nekaj extra ne rihta, meni osebno pa je to eden najbol primernih avtomobilov za styling in tuning :)

 

zaj me pa zanima ?e bi npr v mojo mx3(1.6 dohc) ?lo not kaka 1.8 V6 ali pa 2.0 V6 in kako je z papirji potem?

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Saj bi si porihtal MX-3-jko, samo je use skupaj pretirano dra?je kot za druge avte. Za ceno sprednjega

odbija?a, si lahko pri drugem avtu kupi? vse okoli. Potem pa se malo zamisli?, ?e se spla?a <_<

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

Napisano

Glede engine swap je pa tako. ?e bi imel 1.8 V6 in bi menjal z 2.5 V6 potem baje pa?e ?rauf na ?rauf ma?ina noter. Kako je pa, ?e ima? 1.6 in bi dal 2.5 pa ?al ne vem. Vseeno ima nekdo nameso 1.8 V6 notri 1.6 motor kako je ?el pa notri pa ?al ne vem ne jaz in tudi on mislim, da ne saj je to stroil prej?nji lastnik. Mogo?e ti bo ta uporabnik vseeno vedal povedati kaj ve?. ;)

Glede tega, da je ta avto zelo primeren za tuning se pa strinjam. Kljub starosti je ?e zelo lep dizajn. Avto ima baje tudi solidno podvozje in vsaj jaz menim, da bi bilo bolj?e le ?e, ?e bi imel zadnji pogon. :P:bravo:

Hja saj pravim ve? ti bo kdo drug povedal. Sicer pa poglej pod male oglase. Namesto, da se matra? z engine swapom in "nepotrebnim" stylingom da? notri turbino in si zmagal! :danzoman:

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

 

 

 

 

Samo ti ve? kak?en denar je to? Bi ker dal 150000 sit samo za spojlerje, pa dvd 100000 sit, in

plati??a cca. 100000 sit, pa ?ipe 30 000 sit, vzmeti 45 000 sit, volan 40 000 sit, 400 000 sit predelava

notranjosti v usnje, pa cenej?a verzija muzike za celi avto cca 2kW 200 000 sit. Za vse skupaj ve? ko milion

pa ? ?e lahko vse homologira?? Nato pa je

vse skupaj vredno ve? kot avto. :blink:

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

notranjost sem jaz ?e zaklju?il :)

usnje ipd...vse skup je stalo nekje 250.000sit

 

zdaj bo pa na vrsti zunanjost, potem pa srce avta(ma?ina)

Napisano

Glede tunanja MX-3 si malo poglej tele strani

 

www.mx-3.com - veliko nasvetov s skoraj vsakim delom avta, tudi pribli?na navodila kako narediti swap iz 4 valjev na V6. Pa razni turbo projekti. Ima? pa tudi forum kjer je spet ogromno enih informacij, samo pobrskat je potrebno

 

 

www.mazdamaniac.com - tole stran ima pa en model ko je na 1.8 V6 dal kompresor?ek in turbinco na MX-5 zdej ima pa neke plane z RX-8

 

 

 

Jaz bi ti takole priporo?al da si dobi? eno dobro karoserijo z V6 motorjem in svojo notranjost preseli? v to in potem na tej karoseriji dela? menjavo motorja in turbo/kompresor. Kako je z turbincami ti je/bo pa najbolj? povedal mazda_mx mislim da ima kar nekaj pojma o tej tematiki.

 

Pa naj bi tudi pasali nekateri turbo kiti od MX-5.

Napisano

Probaj se en dan dobit v ?ivo s kolegom - mazda mx, zihr bosta na?la kako re?itev, se mi zdi da kar obvlada mazdine du?e! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

prvo drugo ma?ino in potem turbo itd., ker na 1.6 se mi ne spla?a...

 

Ce imas 1.6 DOHC motor, zdrzi 300KM brez da ga odpiras. Ce ti je to premalo potem ti ostane edino 2.5 V6 in 500KM. Oboje s turbino seveda.

 

Kaksne cilje imas glede predelave in koliko KM bi rad imel na koncu?

Napisano

?koda samo, da ?e bo nobene ultra mo?ne mazde za na dreg SG - 21.5., da bi nas malo zastopala! :P

 

Upam, da ne bom edini mazda? na sceni takrat! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

?zmeden? Kaj ti bi rad po luftu letel z tem avtom?? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ja ?e je mo?no tudi lahko :hohoho:

 

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

Napisano

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

 

NE POZABI na bremze!! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Brembo MAX?? :danzoman: Kolega jih ima na Cliu 1.4 Pravi, da glasne so bolj ampak primejo pa tudi bolje. Morajo pa biti ogrete da primejo optimalno.

?e bolje bi bilo, ?e bi dal zavore od MX-3 V6 ali pa celo od MX-6 2.5 V6. :blink:

Napisano

?e bi kje dobil bi fajn blo...samo ?e niti nikjer ne dobim prednji podal?ek od mx3 V6 in zadnjo zavesico...

 

brembo Max so ja :)

 

?e bi dobil vse dele od 1.8 bi ?e bil najraje...

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

 

 

Zavore imata 1.6 DOHC in V6 enake.

200KM ni nic za 1.6 DOHC motor. Komaj da se kaj razmiga. Ta motor izvira iz turbo motorja iz 323 GTX.

Cena take turbo predelave je dobrih 300.000 SIT.

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

 

 

Glej glede registracije in teh problemov si preberi v malih oglasih kjer smo se na to temo do dobra razpisali...da ne smetimo z istimi upra?anji ?e tuki..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce! :hohoho:

 

Jaz mislim da so bremze najva?nej?a stvar pri avtu, je pa res da jih ne rabimo, ?e nismo v gibanju, za kar je potrebno ...! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce!

 

v vsakem primeru oboje: mo?an motor in kvalitetne zavore, v stilu "gate in knof "

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.