Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca :)

Napisano

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca :)

 

Ne pipaj ni?ta !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

QUOTE(blindek @ 22 May 2006, 23:22) *

 

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca

Ne pipaj ni?ta !!!

 

O?itno ne berete vse teme foruma. Cingljanje se bo postopma spremenilo v ropotanje...

In zakaj bi to dopustil, ?e obstaja nebole?, preprost na?in, da se to prepre?i .....Poskusi TU...ali pa poi??i kje drugje... ?e pusti? stvarem, da gredo svojo pot, bodo po Murphy-ju ?le na slabo stran... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Yavarye in Rupart, ni? ne javljata o meritvah pritiska olja. B) :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Yavarye in Rupart, ni? ne javljata o meritvah pritiska olja. B) :ne vem:

 

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

Napisano

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

 

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

 

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

 

Takole se zmenimo. Glede na to, kar so meritve pokazale je velika mo?nost, da so tudi drugi drsni deli na spodnji meji dovoljenih toleranc, bi bil primeren special. Vkolikor ne bo pomagal, bo rekjamni, ?e pa bo dvignil pritisk olja, toliko, da se lu?ka ne bo ve? pri?igala, bo Rupart izdelek pla?al z 10% forumskim popustom. Mislim, da je ponudba korektna. Glede prisotnosti g. Vinka pri meritvah, ni nujno, da je prisoten, ker bo verjel poro?ilu, saj verjame v YavarYevo korektnost. Lahko pa se zmenimo, da bo prisoten in ?e kaj pove in prika?e u?inkotost 007 na prakti?nem primeru.

Motorno olje mora biti s takim W, kakor je predpisano v navodilih (mislim pa, da je 10-40). Bond je pomagal ?e v slab?ih situacijah, ko so le?aji ?e malo ropotali, zato sem prepri?an, da bo tudi v tem slu?aju.

******

Rupart, na tebi je da se odlo?i?. Kar se zaribavanja ti?e pa verjemi, da ti bo ma?ina veliko prej zaribala brez, kot pa z 007. Zadostuje le eno po?teno preganjanje po avtocesti Ljubljana-Koper, do "daske", pa bo toleranca pritiska olja zdrsnila pod predpisano mejo, od tu pa do mitraljeza (zvok posnetih le?ajev je zelo podoben rafalu) je kratka pot.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.