Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?ase imam ob?utek, da moja mazda 'malce' te?je diha in je rada 'zasopihana'. Problemi so naslednji:

 

- klima ne deluje, ob pri?iganju in uga?anju je sli?ati mote? mehanski zvok iz motorja (uradni serviser je rekel, da to ni ni? ?udnega in da klima verjetno le nekje pu??a)

- v zadnjem mesecu (nekajkrat tudi prej) se mi zve?er redno dogaja, da se mi ob vklopljeni (a vseeno nedelujo?i) klimi, iz izpuha kadi bel dim

- ?e po nekaj minutah vo?nje po avtocesti z recimo 160 - 170 km/h, se temperatura dvigne iz normalnega stanja v zgornjo polovico (na nekje 3/4 skale)

 

Toliko za za?etek, naslednje te?ave ?e sledijo ... Sicer pa ima avto 216.000 km.

Napisano

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ti majstr je treba kaj hladilno teko?ino dolivat ?

Lahko ti pa tudi samo termostat prepozno ali pa premalo odpre. To bi bilo povezano za temepratura na porast le te pa lahko vpliva tudi zama?eni kanali hladilnika hladilne teko?ine, napa?en v?ig, zama?en izpuh, zra?ni filter, slabe sve?ke, v?igalni kabli, ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, zdaj ste napisali tolk moznosti, da lahko dam avto na servis za en teden, placal bom pa tud muchos $$$. Naslednji simptomi so se:

 

- avto malo tezko vzge (daljsi vzig) in ponavadi moram kljuc obrnit dvakrat (akumulator je poln)

- do priblizno 3000 obratov je motor zamorjen in kljub polnem 'gasu' ni odziva ... po tistih obratih, pa kar naenkrat zacne spet vlect (kot da bi imel v-tec :) ), prej tega ni bilo in je avto lepo zvezno pospeseval

 

Probleme z vzmetenjem in glasnimi lezaji pa zaenkrat se pustimo ... :unsure:

 

Nekako imam obcutek, da me bo ceneje prisla menjava avta kot pa popravilo vsega napisanega. Ima kdo kak predlog kako zadevo resit na ugoden nacin? (kolikor je to sploh mogoce)

 

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

 

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

Napisano

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

 

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

Napisano

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

 

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

 

 

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Guest DANDO1
Napisano

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

Napisano

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

 

Da avto v?ge, moram v ve?ini primerov klju? obrniti dvakrat, posebej opazno je to takrat, ko imam v tanku le ?e malo bencina.

 

Prosti tek je normalen, ob pri?gani klimi pa se obrati povi?ajo od 500 - 1000 (v povpre?ju so nekje na 1500 potem).

 

 

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

 

Ok, bom odpeljal na tester, pa da vidimo.

 

Model avta je 323 BA (sedan), letnik 97 - http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7

 

Klima je bila nazadnje dofilana lani poleti in potem pred novim letom, kjer naj bi dodali tudi plin, vendar sem se potem o?itno predolgo vozil okrog in na servisu ni bilo ve? vidno da bi kje pu??ala.

 

Za hladilno teko?ino moram preverit.

Guest DANDO1
Napisano

iz kje si morda bli?ina lj, pa ?e bi imel barvilo v klimi, bi videl kje pu??a.

 

ampak klima je zadeva zase

Napisano

V ponedeljek gre avto na temeljit servis, pa bomo pol videli kako in kaj, po hitrem pregledu mi niso znali kaj preve? povedat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.