Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No takole, moja Mazda je razstavljena v prafaktorje, menjam vse, kar je potrebno menjat, na vrsto pride ?e li?arska obnova celotnega avta, ni?anje in temnenje stekel. Moj majster je uspel dobit vse razen zadnjih diskov, no pri Avto ?erbineku v Mariboru imajo originale, ho?ejo pa 48k SIT za komplet. Pregledala sva celi Maribor in ni? od aftermarket diskov...

 

zanima me ali kdo ve, kje bi se dalo dobiti kaj cenej?ega, v skrajnem primeru pa? vzamem original, samo ?e gre ceneje, bi raje to varianto, ker bo stro?ek ?e tako ohohohoo...

 

Avto sem sprva mislil prodati, ampak ga bom raje zrihtal v nulo in se vozil z njim, sem se kar navezal, sicer pa se sedaj preva?am okoli z Daihatsujem Charadom, malo tra?i, malo pru?a :P:D

 

Lp

 

P.S. aja, gre se za Mazdo 323F V6, ki je v podpisu... pa ?e ima kdo na zalogi zadnji desni podalj?ek, ki pride na odbija?, za zadnje kolo, bi mi pri?el prav, swinja se je zadnji? odlo?ila, da me zapusti na AC pri veliki hitrosti, verjetno je bilo vse skupaj slabo pri?raufano...

 

?e enkrat lp in v naprej hvala za vse informacije...

Napisano

Hja, ?e bi rad kaj bolj dirka?kega se pozanimaj za EBC (imajo tudi narezane zame :D) ali Brembo (nimajo Brembo MAx zame).

Druga?e pa Nipparts dela ponaredke za Japonce. V LJ jih prodaja Gamma center (za City Parkom), za drugje ne vem.

Napisano

Finta je v tem, da je ?el majster v vse te trgovine, kjer prodajajo neoriginale in nikjer ni dobit zadnjih diskov za mojo Mazdo, tudi Avto Roma... kaj se kje v Mariboru da dobit te EBC diske, druga?e se zapeljem v LJ in jih vzamem...

 

hvala vsem za odgovore, saj nebi spra?eval, ?e bi vedel, oziroma, da bi imel vsaj dan dva fraj v slu?bi, potem bi se ?e sam zorganiziral, tako pa me ba?e ?as, popoldan pa tako veste, se ni? ne da uredit...

 

Lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano
  je RebroRX8 napisal:

Men bojo pa ju3 menjal diske pa zavorne ploscice na zadnji osi. Ve kdo, kolk bo cirka to stalo?

 

Mo?no odvisno kje ti bodo menjal <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.