Skoči na vsebino

Mazda 6 in otro?ka lupinca

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Imam lupinco (Peg Perego), ki jo ?elim montirat na zadnji sede? (za sovoznikom) mazde 6. Problem mi dela varnostni pas. Najprej ga zatakne? skozi spodnji (fiksni del) del lupince in zapne? (do tle ok), nato priklopi? zgornji del lupince (sede?) in varnosti pas zategen? okol. Pri tem opravilu mora? varnostni pas izvle? ?isto do konca in tle nastane problem. Ko je pas zategnjen do konca in ga ?eli? kasneje sprostit (npr. ko zgornji del vzame? iz avta) mora? pas sprostiti ?isto do konca (kar pomeni da mora? odklopit tud spodnji del lupince) da ga lahko naslednji? ponovno raztegne?.

 

Opazil sem da tako delujeta le zadnji levi in desni pas, ne pa srednja in zadnji sredinski. Prosim za kak?no idejo.

 

LP, Sebastian

Napisano

Zivjo

Meni dela tud isto( cerav samo na desni strani). Po mojem je mehanizem pasu pre"nervozen". Pejt na servis, najbrz ti bojo menjali za novega.

lp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen kupec te Mazde.... 🥴
    • Presekam z mal drugačnim.... 🤗😊😉
    • Zimske zame ne. 
    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
    • Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.