Skoči na vsebino

Problemi z daljincem


Priporočeno sporočilo

Klju? za daljinsko zaklepanje ob?asno ne dela. Npr.: Zve?er zaklenem avto z daljincem ko pa pridem zjutraj k avtu in posku?am avto odklenit se ne zgodi ni?, kot bi imel napa?en daljinec (daljinec ni kriv ker drugi daljinec tudi ne deluje). Ko pa klju? vstavim v kju?avnico, dam kontakt in kju? vzamem nazaj ven iz klju?avnice daljinec normalno deluje. Na servisu je reku da je to zaradi tega ?e prehitro vzamem klju? ven, vendar to ni to. To se mi dogaja ob de?ju, ob lepem vremenu pa ni problemov.

A je ?e imel kdo tak?en problem?

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

 

Po mojem to ni to, ker to se mi je zgodilo na ?isto drugih krajih. Edino kar je bilo skupnega tem dogodkom je bilo de?evno vreme.

 

Pa tudi ko se mi to zgodi avta ne prestavim ampak samo vstavim klju? v klju?avnico in dam kontakt in je vse OK. In zadeva deluje naprej normalno.

 

Lp Mary

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mary... ima? ti mogo?e ?e ta nov klju?.... tisti preklopni s klju?em vred, al ?e tistega prej?njega kjer je daljinec posebej .... ker ?e ima? prvega so to standardne te?ave.....

 

pri teh prej?nji pa ?e nisem zasledil nobenega problema.......

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mary... ima? ti mogo?e ?e ta nov klju?.... tisti preklopni s klju?em vred, al ?e tistega prej?njega kjer je daljinec posebej .... ker ?e ima? prvega so to standardne te?ave.....

 

pri teh prej?nji pa ?e nisem zasledil nobenega problema.......

LP daVid

 

Klju? je ?e novi, tak ki se skrije. Sam sj po mojem ni klju? kriv. Ampak avto.

V?eraj me je spet zezu, Se pripelam do tu?a, lepo parkiram se spravim ven in daljinec ne zaklene avta, ok dam klju? nazaj v klju?avnico dam kontakt in lepo po?asi ven vzamem (tak kot so rekli na servisu). Avto spet ignorira moj daljinec, kot bi zaklepala sosedovga fi?eka, ne mrdne ko ga posku?am zaklenit.

 

?e sre?a ma klju?avnico da ga lahko po stari metodi zaklenem :)

 

Zdj ?e sam ?akam da me bo dal na ignore, ko ga bom posku?ala v?gati.

 

LP

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi daljinec (sicer vgrajen naknadno, ne v klju?u), zelo razli?no dela. Razdalja za odklep niha med 3-15 metrov. Verjetno je tudi odvisno, kaj vse je med linijo daljinca in senzorja, od kje avto "strelja? z daljincem.... :ne vem:

 

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

 

Ma? sre?o, da ima? Mazdo.

 

?e bi imel Mercedesa (kaka ve?ja zverina - pred leti S320), bi ti ob premikanju avta brez klju?a v klju?avnici varnostni sistem avta avtomatsko zlomil klju?avnico.

 

Je to uspelo narediti ?eni od fotrovega kolega, ko ga je hotela le s sklopko prestaviti 1m po rahlem klan?ku. Avto sploh ni bil pod alarmom, sam klju?a ni blo not.

 

Rezultat - 2 tedna ?akanja na novo direktno iz Nem?ije, 500 ?ukov stro?kov in 2 tedenska vo?nja z busom :D . Ker je blo ?koda pol deci benza..... :hohoho:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi daljinec (sicer vgrajen naknadno, ne v klju?u), zelo razli?no dela. Razdalja za odklep niha med 3-15 metrov. Verjetno je tudi odvisno, kaj vse je med linijo daljinca in senzorja, od kje avto "strelja? z daljincem.... :ne vem:

 

Po mojem je kej s klju?avnico oziroma sprejemnikom, ker men ko dela mi dela na 15+ metrov (na za?etku do 50 metrov), ?e mi na tam ne dela mi tudi na 0 m ne dela.

 

Mazda ma ne vem zakaj neki failsafe noter :ne vem:, ko ?e ma? klju? v klju?avnici ne more? zaklepat pa odklepat na daljinca, in mo?no da ob slabem vremenu vlaga kje prebije in sprejemnik misli da ima kju? v klju?avnici. In tako ignorira njegove komande.

 

Tako si jst to razlagam.

 

Sj ko pridem iz dopusta bo ?el na servis da to popravijo.

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znajo pa biti daljinci in tole daljinsko centralno zajebana stvar.

 

Pred leti so se prodajale ure, mislim da Casio, ki so imele tudi daljinca za TV gor. Posnel si frekvenco od TV daljinca in si lahko upravljal s TV-jem (prav fina stvar za ta stare zajebavat :hudicek::D )

 

Baje, tako sem sli?al in nekje prebral, ti je s tistim hudi?em lahko posnel frekvenco, ko si ti zaklenil avto na 20 m (on pa je bil nekje med avtom in tabo), in ti ga je pol lahko odklenil, isto, kot bi ga odklenil ti.

 

Res odli?ne stvari delajo teli japonski urar?ki.... :rispekt:

 

 

za zmikavte seveda, za nas pa malo manj <_<

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znajo pa biti daljinci in tole daljinsko centralno zajebana stvar.

 

Pred leti so se prodajale ure, mislim da Casio, ki so imele tudi daljinca za TV gor. Posnel si frekvenco od TV daljinca in si lahko upravljal s TV-jem (prav fina stvar za ta stare zajebavat :hudicek::D )

 

Baje, tako sem sli?al in nekje prebral, ti je s tistim hudi?em lahko posnel frekvenco, ko si ti zaklenil avto na 20 m (on pa je bil nekje med avtom in tabo), in ti ga je pol lahko odklenil, isto, kot bi ga odklenil ti.

 

Tiste ure so lahko posnele IR signal ne pa radijskega.

Novi avti pa imajo ?e skoraj vsi daljince na radijske signale.

 

Radijskega bi bilo te?je posnet, ker najprej mora? najti na kateri frekvenci deluje.

Pa tudi verjetno klju? ne po?ilja vedno isto kodo.

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lanek je bil napisan kar nekaj let nazaj, teh ur pa tudi ?e dolgo nisem zasledil.

 

Zanimivo, nisem vedel, da so spremenili tehnologijo in ?li iz IR na radijski signal. (no ja, v bistvu sploh nisem vedel, kero tehnologijo se za to uporablja sramezljiv:D )

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ir imajo vglavnem kak?ni francozi, najve?krat sem videl na Renaultu, vsi novej?i pa imajo ?e radijske povezave in se generirajo zelo dolge kode za odklep in zaklep. Tako da mora? imeti kar dobro opremo za vlamljat.

 

Pa tudi ne verjamem da bi lahko z uro odklenil avto ker to spet deluje na skoraj ?isto druga?nem principu. Pa ponavadi je potrebno te univerzalne dalin?ke in ure sprogramirati na dolo?eno firmo proizvajalca. ?ist to?no kako deluje ne vem ker se nisem nikoli poglabljal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.