Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

vsake toliko ?asa, ko laufam klimo in se pri?ge kompresor (takrat za?ne bolj hladit),

nekaj neprijetno za?krta - menda so to le?aji v kompresorju - mogo?e gre za pomanjkanje

olja (in plina), ker mislim, da bi morala klima bolj hladit.

 

V glavnem zanima me, koliko pridejo ti le?aji (koliko pra?i?ev bo za razbit), za filat plin itd. je

standardni pregled na aCos. cca. 12k SIT.

 

Predvsem pa: ali je zadeva kriti?na in naj ne laufam klime dokler ne po?timam?

 

Ne bi rad vsega zjebal in potem kupoval nove klime...

 

HVALA!

 

Radi se imejte. ;)

 

IPB Image

Napisano

?e je ?e dolgo nisi filal, ti je verjetno notri zmanjkalo plina in takrat ko se klima pri?ge se sli?i kot da bi nekaj po?ilo-zaru?ilo, klima sicer hladi ampak ker se to dogaaj po?asi ( da plin uhaja ) sploh ne opazi?, da klima slab?e hladi. Po moje z le?aji ni ni? narobe, ker bi na semeringih plin ?ist ?el ven pa ti klima sploh ne bi delala.

 

Samo pejt nej ti zamenjajo plin in olje pa bo vse OK.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

?e je premalo plina klima sploh ne ?tarta, najverjetneje se ti je obrabila sklopka (oziroma 3 gumice ki jo dr?ijo) ki vklaplja kompresor. To je bilo pri meni in je ropotalo kot da se bo cel avto sesul v prah. :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Je kaj zanimanja? Js bom kar spet Saaba vzel. Bencinarja tokrat 
    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.