Skoči na vsebino

blow-off ventil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ali lahko dam blow-off ventil v svoj avto? al mors met kej posebnga se zravn v motorju?

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

No Blow off je ventil ki ti spusti nadpritisk ki ti ga ustvari turbina ko recimo spusti? plin.

 

A tukaj ?e opazi? kaj kar tebi manjka?

 

 

Blow off je domena turbo bencinarjev in se uporablja zato da se turbine ne zaustavi ko spusti? gas ker je to potrata ?asa da se spet zavrti. Zato se namesti ta ventil (ponavadi je ?e original, samo ker je speljan v izpu?ni sistem se ga ne sli?i) da turbina izgubi ?im manj obratov.

 

 

Kaj ve? bo pa na? teoretik Symon povedal :D

Napisano

Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga ;)

 

Lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ima? pa ?e mo?nost kupit ventil katerega se privije od zadaj na izpu?ni lonec in ti bo delal tudi vsakokrat pssst pssst... Samo ne more? tega imet no :hohoho:

Napisano

Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga ;)

 

Lp

 

Ni Boga, da bi ti zrihtal delujo?i blow off brez turbine! :hohoho: Vse ostalo je samo bednobedna imitacija...

Skratka turbina potem pa blow off.

Aja pa druga?e ni samo pri turbo bencinarjih, je tudi pri dizlih. Samo serijsko so narejeni tako, da se ne sli?ijo kaj dosti, nekateri pa potem celo na dizle me?ejo blow offe ki so prirejeni, da ?im bolj piskajo...

Marko, ?e se ne motim ga serijsko 200sx nima. ;) Zato tisto zanimivo ropotanje, ko spusti? gas oziroma prestavi?. Oziroma je nekaj tako speljano, da ga ne rabi? al neki takega.

 

Lahko pa gor vr?e? tole sranje ampak ?e ne zameri? bo to izpadlo res pateti?no. Nekdo mi je govoril, da je v ?ivo sli?al avto s tem... ?el itak ni nikamor, ko je prestavil je zapiskalo ampak hec je v tem, da ko je on ?e peljal v naslednji prestavi je tale piskalica ?e vedno vlekla tisti zvok. :whatever:

 

Upam, da se bo? pravilno odlo?il. Mazda_MX ponuja vgradnjo turbine za od 350.000 SIT naprej, ?e se ne motim. :rispekt:

Napisano

joj skoda, sm pa mislu da bom tut jt delu psssssssssst. a pl je tist kar majo pr RSR, brezveze ce ni turbine pravte.

:(

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

?e ni turbine ni blow-offa Tako enostavno je to. To je isto kot bi hotel imeti ?portni filter brez avta.

Objavljena slika

Kot vidi? je Blow-off za turbino (in pred loputo) in ko ti spusti? gas (zapre? loputo) mora un odve?ni zrak nekam. In gre ven ?ez blow-off. ;) In spotoma ve? ali manj zapiska.

Napisano

A tisto ko za?ne delati BANG BANG!! :D Tisto je pa zelo lepo in kvalitetno opisano tukaj.

Ampak tak sistem ni za vsakdanje avte ker postaneta turbina in avspuh potro?ni material. :D

 

hvala za pojasnilo. se mi je zdelo, da so na eurosportu takole razlozli...pa sem vmes ze malo pozabil :) no wikipedia pise o blow-offu tole. po funkciji sta mi zelo podobna tisti anti-lag pa blow-off.. :ne vem:

 

lp,gregor

IPB Image
Napisano

Symon aka Wikipedia. press.....

vsevednik si stari.... noro!! :prstgor:

 

sramezljiv A se ti norca dela? al res. sramezljiv

 

M2 ja v bistvu ?e tako pogleda? imata isti namen. Da se turbina neprestano vrti brez sunkovitega ustavljanja kar ?kodi turbini na dolgi rok pa ?e turbo lag je potem preve? nadle?en. Baje. :ne vem: ZAENKRAT ?e ne vem iz prakse. :D

Napisano

ali lahko dam blow-off ventil v svoj avto? al mors met kej posebnga se zravn v motorju?

 

V vsak avto lahko zmontiras blow off ventil. Edino v avtih brez turbine ne bo imel nobenega ucinka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.