Skoči na vsebino

Kolk polnite pnevmatike


Boss

Priporočeno sporočilo

Bom pa ?e jaz malo zapametoval

 

Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari.

 

Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa. :D

1 pascal (Pa) ≡ 1 N/m^2 ≡ 1 J/m^3 ≡ 1 kg/(m^1·s^2)

 

Bravo Boss!!!

Izvlekel si nas iz d....

Meni te spremembe ne le?ijo in mi je ?e vedno ljub?i bar, ki ga v?asih zaradi male razlike zame?amo z at (stvar dolgolene navade). Ko sem iskal te mere sem zaradi niskega krvnega tlaka, ki me danes j...(in zna?a 100mmHg, oziroma 13,333kPa, ?e sem preav izra?unal) in ?e na pol sanjam, sem najprej naletel na h, k pa kar pesko?il. :mi pijemoo: :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.

 

 

Ko smo ?e ravno pametni, se bom ?e jaz malo ustavil pri zgornji trditvi. Tudi jaz sem neko? na servisu poslu?al podobne zadeve o tem plinu. Povedali so mi tudi, da omenjeni plin manj razjeda gume od znotraj.

 

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, sem imel gume na M6 (205/55 R16) napumpane spredaj na 2.2, zadaj pa na 2.0 (sploh ne vem, kje sem izvedel za te vrednosti). Od tega je ena sprednja vmes ?e malo spustila. Sedaj sem nabasal spredaj 2.6, zadaj pa 2.4 in razlika je ?e takoj opazna.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

 

Bom pa ?e jaz malo pameten:

 

Splo?na plinska ena?ba PV=nRT velja za idealne pline pri idealnih pogojih, kar pomeni, da si v tem primeru (in pri ve?ini drugih prakti?nih primerih) z njo lahko bore malo pomaga? (beri "ni?").

 

Sicer pa mislim, da bi moral podatek polnjenja gum posredovati proizvajalec za vsak model posebej (vsaj logi?no bi bilo)

 

No pa smo tam ... :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

 

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

js mam drga? nafilane na 2bara pozimi pa 1.8

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

Pa pozabu si povedat, da si ABS izklopu... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

ja, ?e sem ?el mimo avta pa sem najprej mislil, da ti je guma spustila, k je bla tko razvle?ena spodi... pa probi najprej recimo na 2.3 napolnt pa se mal naokrog vozi...

 

ne vem kako se lahko ?portno vozi?, ker ?e guma nima bo?ne stabilnosti ti jo v ovinkih valja kot ?igumi po ustih, pa ?e jo bo? na 2.5 napihnil ti bo avto ?e kak cm vi?je stal (skoraj idealno za hribe) :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sem gume do-filal, pa so zdej spredne 2.3, nmest 2.1, zadne pa 2.0 - prej 1.8! No nevem itak se mi 2.3 bol? ?li? kot 2.1, tut kar se kubature ti?e, sam mi bo pa zihr zdej spredi ?e bl kopal kot prej, ?e posebi v de?ju bo ?ur, al pa celo PESKOVNIK, upam samo da se ne bo kon?al nekje dol s ceste! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

 

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

 

Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavarovalnica ga bo ?e scuzala sam upam, da ga bodo to?ili vsi, ki nimajo kaskega, da bo ?e gate moral prodajat

 

gume na 60 avtomobilih - to je na u? ene tri milijone, ?e je spu??al vse ?tiri...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavarovalnica bo lepo tarife dvignila, ne verjamem, da se bo spustila nad unga bolan?ka :blink:

 

ti kr verjem, da se bojo... ?e za veliko manj?e zneske so ?li v to?bo ali pa v poravnavo - kle majo pa vse ?rno na belem

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tvoja ideja z dopumpanjem gum, se je zaenkat obnesla, ker ob?asno sem dozdej nasedu ko sem zapeljeval v gara?o, zdej pa ni ve? teh problemov, pa tut se mi zdi da kar mal bol vle?e (iz mesta sicer ?e bolj v prazn vrti), ampak po ravnin je pa kulj! :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No, ?e bi res radi idealno napolnili gume predlagam eno mo?nost (nisem testiral v real lajfu :P ),

ki je verjetno izvedljiva:

 

Izhajamo iz dejstva, ga se pnevmatika med vo?njo segreje. Potrebuje? natan?en in hiter termometer.

Predpostavljamo, da je podvozje "pravilno" nastavljeno (kaj to je, je odvisno od namena ali gre za dirka?a

ali normalnega cestnega voznika).

 

1. Peljii se po ?imbolj ravnem par kilometrov s primerno hitrostjo (recimo 90-100 km/h)

2. Izmeri temperaturo (koloteka) na notranji strani gume, v sredini in na zunanji

3. ?e so si temperature pribli?no enake je tlak OK.

4. ?e sta zunanja in notranja stran toplej?e od srednje pove?aj tlak

5. ?e je srednja stran toplej?a (od obeh sosednjih) zmanj?aj tlak

6. Ponovi zadevo

 

To je en trik za pravilno obrabo. Seveda je potrebno tudi "zmerno hitro" voziti skozi ovinke...

 

Pri tem igra veliko vlogo tudi "naklon" pnevmatike (angl. camber - ne vem slovenske besede) http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle

 

Za tlako-mazohiste. ;)

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.