Skoči na vsebino

Katero Mazdo kupiti?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zemir zame 240k osnovno, kje pa so ?e dodatki...ko se re?im dodatka za mladega voznika bom razmi?ljal o 200hp in ve?. Zaenkrat si ?e pa tega privo??it nemorem :)

Napisano
  je blindek napisal:

zemir zame 240k osnovno, kje pa so ?e dodatki...ko se re?im dodatka za mladega voznika bom razmi?ljal o 200hp in ve?. Zaenkrat si ?e pa tega privo??it nemorem :)

 

Zakaj ne po?aka? da se re?i? mladega voznika pa potem na neki ornk

Napisano

ko se re?im mladega voznika bo neke ornk :P

 

vendar vse se z nekim malim za?ne...no?em iz nekih bogih 1.6 stopit takoj na nek 3.0 250hp+

niti nimam dovol vozni?kih izku?enj da bi lahko rekel da bi obvladal kako mrcino

Napisano
  je blindek napisal:

ko se re?im mladega voznika bo neke ornk :P

 

vendar vse se z nekim malim za?ne...no?em iz nekih bogih 1.6 stopit takoj na nek 3.0 250hp+

niti nimam dovol vozni?kih izku?enj da bi lahko rekel da bi obvladal kako mrcino

 

Dobr ?e to gleda? tko pol glej da si iz 0 stopil na 1.6 ;) .Samo pamet v glavo in noge pa je uredu :bravo:

Je razlike med tolkimi konji in se avto tudi druga?e obna?a ?e da? recimo v ni?jo, v ovinku ga pritisne? itd.

Ko se bo? presedel iz 136 konjov na 200(z turbino) bo zgodba ?isto druga?ne pa ?e posebej,?e ga bo? stiskal

Napisano
  je nisde napisal:

Ta ga je sam vrjetno do konca lepo spoliral, oprau in je ?e nekaramboliran!

 

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

Napisano
  je irumed napisal:

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

 

Za karambolirana vozila posebi ozna?i? da je vozilo karambolirano tko da v tem primeru (ko je napisano nekaramboliran) mislm da to pomeni da NIKOLI ni nil karamboliran, ?e pa avto ni tak k more bit pa pa? ne obkljuka? nepo?kodovan, ?e je pa vozilo v trenutnem stanju karambolirano je pa itak ikonca in prec ve? da se zaleten prodaja. Moje mnenje.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

 

 

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

Napisano
  je blindek napisal:

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

 

Po mojem je 0.5% avtov v sloveniji ki niso bili butnjeni,?e ne druzga jih je negdo na parkiri??u z vrati butnu <_<

Napisano

zahajate off topic ! :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.