Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Sem novi ?lan foruma in tudi novoope?eni lastnik M6 2.0cd136.

Zanima me ?e je ?um vetra (od ventilatorja) pri hladnem motorju normalna stvar, namre? ta ?um ali pi? je zelo glasen ob zaganem motorju ko je hladen, pa tudi ko motor ugasnem ?e cca.20sek dela ta ?um vetra nekje od spodaj. Ali je to normalno da je tako glasen ali bi to moralo biti skoraj nesli?no ,?e sploh mora biti.

Pa ?e nekaj bi vpara?al in sicer ali kdo ve kje se da dobiti najceneje kugla menjalnika s ?tevil?nico,namre? moja je dokaj obrabljena, original pa stane 50.000sit vsaj tako mi je rekel na servisu Skorn?ekv Velenju.

Hvala za odgovor!

Grega

Napisano

Pozdravljeni!

Sem novi ?lan foruma in tudi novoope?eni lastnik M6 2.0cd136.

Zanima me ?e je ?um vetra (od ventilatorja) pri hladnem motorju normalna stvar, namre? ta ?um ali pi? je zelo glasen ob zaganem motorju ko je hladen, pa tudi ko motor ugasnem ?e cca.20sek dela ta ?um vetra nekje od spodaj. Ali je to normalno da je tako glasen ali bi to moralo biti skoraj nesli?no ,?e sploh mora biti.

Pa ?e nekaj bi vpara?al in sicer ali kdo ve kje se da dobiti najceneje kugla menjalnika s ?tevil?nico,namre? moja je dokaj obrabljena, original pa stane 50.000sit vsaj tako mi je rekel na servisu Skorn?ekv Velenju.

Hvala za odgovor!

Grega

 

 

kolikor vem, ta ?um proizvaja ventilator klime, ki jo ima? pri?gano. Ta ventilator namre? vrti vedno, ko je klima pri?gana Ugasni klimo ter preveri, ?e ?e sli?is ?um.

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

kolikor vem, ta ?um proizvaja ventilator klime, ki jo ima? pri?gano. Ta ventilator namre? vrti vedno, ko je klima pri?gana Ugasni klimo ter preveri, ?e ?e sli?is ?um.

 

Klima ni vklopljena, in tist zvok od klime je dosti ne?nej?i. Tu pa je zvok tulca od koder piha ta veter ali kakor bi se temu reklo in je dokaj glasno vse skupaj pri hladnem motorju, pri ogretem motorju tega ni.
Napisano

mislim da je tole grelec motorja, znan kot webasto, ki je tudi dokaj glasen. Je pa ko je hladen motor se vklopi in segreje motor na delovno temperatura da podalj?a ?ivljensko dobo motorja. Nekaj v tem smilu.

Napisano

mislim da je tole grelec motorja, znan kot webasto, ki je tudi dokaj glasen. Je pa ko je hladen motor se vklopi in segreje motor na delovno temperatura da podalj?a ?ivljensko dobo motorja. Nekaj v tem smilu.

 

To?no to! :bravo:

Ne skrbi vse je pod kontrolo, saj ima? vendar Mazdo! :P

Sicer pa dobrodo?el na forumu!

Kolko km pa ima avto da je kugla od menjalnika tko obrabljena?

Napisano

To?no to! :bravo:

Ne skrbi vse je pod kontrolo, saj ima? vendar Mazdo! :P

Sicer pa dobrodo?el na forumu!

Kolko km pa ima avto da je kugla od menjalnika tko obrabljena?

 

Avto ima 104000km, vem da so realni (preverjeno) sicer je pa avto od 1.lastnika v slo.Servisiran v AUTORENT Nova Gorica.

?e kdo ve za kuglo pa bi se priporo?o za nasvet kje jo dobit.

Napisano

kuglo bos moral pogledati na ebayu...drugace kot si rekel stane 51.000 (sem bil tud sam sokiran)

drugace pa lahko das kako drugo (ala momo al sparco itd)

 

tist sum pa kot so ti napisali je webasto grelc tko da ni panike

 

aja dobrodosel

lahko bi mal povedal kaksne barve je avto pa kaka slika itn :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

lahko bi mal povedal kaksne barve je avto pa kaka slika itn :bravo:

 

Avto je modre barve, letnik november 2002, 17col in 15col felgne,kupljen od prvega lastnika v slo., cena pa je bila dokaj ugodna in sicer 2,38mio sit.Zaradi cene sem ga tudi vzel in me niso motle malenkosti kot je menjalnik ro?ka in podobno. Vse na avtu je brezhibno,bomo videli v bodo?e kaj bo z njim!? :unsure:

Slik pa ?av ?e nimam ker mi je pred kratkim crknu digitalc.

Napisano

Avto je modre barve, letnik november 2002, 17col in 15col felgne,kupljen od prvega lastnika v slo., cena pa je bila dokaj ugodna in sicer 2,38mio sit.Zaradi cene sem ga tudi vzel in me niso motle malenkosti kot je menjalnik ro?ka in podobno. Vse na avtu je brezhibno,bomo videli v bodo?e kaj bo z njim!? :unsure:

Slik pa ?av ?e nimam ker mi je pred kratkim crknu digitalc.

 

pa kje ti to najde? tak poceni :)

 

?e kdo ve za karavana, se priporo?am :D

 

btw... o keri kugli vi to klatite 51 jurjev ? (saj v evrih bo manj :P )

o ro?ici menjalnika ???? :blink:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ja, gre za ro?ico menjalnika ;)

 

ta iz kataloga za rez. dele je precej draga, opcija je ?e izvedba iz Mazdine ponudbe originalne dodatne opreme:

 

Objavljena slika

 

18.954 sit , dobavljive barve: srebrna/?rna - modro/?rna - rumena/?rna - rde?a/?rna

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

ja, gre za ro?ico menjalnika ;)

 

ta iz kataloga za rez. dele je precej draga, opcija je ?e izvedba iz Mazdine ponudbe originalne dodatne opreme:

 

Objavljena slika

 

18.954 sit , dobavljive barve: srebrna/?rna - modro/?rna - rumena/?rna - rde?a/?rna

 

In kako misli? da bi se ta kugla obnesla na mojem menjalniku, ki je sive barve, ne vem ?e bi ?la srebrno ?rna, kaj a srebrno sive pa nimajo,ker sedaj je siva kogla :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.