Skoči na vsebino

CAI za MX-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spodaj je predstavljeno kako se da najla?je narediti dostop hladnega zraka za motor pri MX-3 (1.6 ali 1.8)

 

CAI (Cold Air Intake) oz. FAI (Fresh Air Intake)

 

Objavljena slika

 

During our dyno tests of ProjectMx3 we have noticed that significant power is lost when we close the hood. The open filter system sucks in hot air from the engine bay and reduces power output by 10 HP on our project car. By relocating the air filter and ducting fresh air we will retrieve the power lost during normal operation.

We also expect increased power at high speeds due the ram air effect.

 

As you can see from the picture we ducted the air filter into the pocket behind and below the driver side headlight. We used the HKS 6" filter we had already installed. A K&N cone style filter could also be used in this location. This area is more or less shaped like a box. The fresh air flow is restricted in this "box" unless modifications are made. We cut sheet metal in the area shown in the pictures below to supply fresh air.

 

Objavljena slikaObjavljena slika

 

The air duct in the Mazdaspeed nose actually exposes the bottom 1/3 of the hole in the picture. In order to make this system as efficient as possible we ran ducting from the bumper to the hole to effectively use the entire hole we cut out.

Vir:

 

Corksport

Napisano

Mare zanimiv bi blo vidt kako ma na? VSEVED tole na?timano, pa tut vem da je on prodaju za MX3 CAI! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri tem kilometrih raje razmisli o obnovi šob ...
    • Jaz pa lepo uživam ob kavici, ko eni čistijo DPF na dizlercah... ☕🤗😉 Ps, malo pa tudi razmišljam kako se bo kaj obnašal tisti GPF pri X186 motorju..... 
    • Samo to ma 2 kanala, če bi recimo kdaj hotel dodat nizkotonec, recimo da zadevo dam v dnevno, morm pa pogledat proti dražjemu bratu ne.   SONY STR-DH590, 5.2-kanalni AV-sprejemnik za domači kino - Kondrič d.o.o. KONDRIC.COM 4x HDMI vhod Koaksialni, Optični in Bluetooth Vhod  
    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.