Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni jaz pa mam sledec problem: na zacetku se je pojavljal zgolj ko sem se vozil po avtocesti(dalj casa ista hitrost pa peta prestava....) zdaj pa se pojavlja pogosteje, gre pa zatoda mi avto nehga vlecti - se pravi da ko speljujem je gre lepo "normalno" na obrate ampak ne potegne nikamor....in isto se pojevlja tudi v drugih prestavah. Sklopka ni ker mi motor ne tuli ko je na 5000 bratih ampak je kar lepo tiho...brez navora :?

Pri mazdinem servisu v gorici so mi menjali filter od bencina ampak tudi to ni pomagalo...

 

Se komu sanja kaj bi lahko blo....ker na servisu in pa se en mehanik nevejo...pa pravjo da bi blo potem mtreba motor postopoma pregledat kar pa stane :evil:

 

 

+Hvala za vas odgovor

 

Vem da ta topik ni ravno za sem, ampak nisem vedel kam drugam ga dat.

Napisano

tvoj opis na hitro ustreza obrabljeni sklopki, najla?je preizkusi?, da zategne? ro?no zavoro, pretakne? v 1 prestavo in po?asi spu??a? sklopko, ?e avto kmalu crkne, je sklopka ?e OK, ?e pa ne crkne, ampak se motor zvrti naprej, je pa sklopka obrabljena.

 

druga?e si jaz ne vem razlagat zakaj bi ti obrati nara??ali, avto pa nebi ?el nikamor....

 

p/s: v?asih je dobro ?e napi?e? ?e letnik in pa motoriziranost

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Sklopka zal ni problem sem ze poskusil z rocno pa tudi motorja ko je na obratik ni slisati kako ropota....

 

Za letnik se pa opravicujem....

 

1997 1.5 16v pa 80000km

Napisano

Sklopka zal ni problem sem ze poskusil z rocno pa tudi motorja ko je na obratik ni slisati kako ropota....

 

Za letnik se pa opravicujem....

 

1997 1.5 16v pa 80000km

Tako ima tudi nas Virage.

 

Kaj pa svecke, filter zraka....ko si meril izpusne pline je blo vse ok?

 

Ce sem prav rzaumel, ni problem v temu, da ne dosegas visoke hitrosti ampak da avto nima pospeska?!! :unsure:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Poglej v?igalne sve?ke + Kable + tuljavo in razdelilec v?iga. Lahko pa je tudi napak v dovodu bencina,lahko je kaj narobe na regulatorju tlaka bencina. Lahko pa ima? samo zama?en izpuh,se je ?e zgodilo, da je razpadel katalizator in zama?il lonce. Kaj pa temperatura motorja je vi?ja kot normalno ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Temperatura motorja je normalna. Zanimivo pa je to da ko motor tiscis v drugi se tam na visokih obratih zbudi nazaj pa lepo normalno vlece (okoli 5ooorpm) ali pa ce po gasu malo stiskas pa spuscas...

 

 

Danes bom skocil na servis da mi kompresijo zmerijo pa elektriko pogledajo.

Cudno je prebvsem to ker mi ne nagaja vedno ko se vozim lahko 15 min dela cisto ormalno...pozem smo pa nazaj tam kjer ni muh :angry:

 

 

 

    Ce sem prav rzaumel, ni problem v temu, da ne dosegas visoke hitrosti ampak da avto nima pospeska?!! 

Na trenutke je problem ze splejat ker mas obcutek kot da je v 3 marci

Napisano

    Ce sem prav rzaumel, ni problem v temu, da ne dosegas visoke hitrosti ampak da avto nima pospeska?!! 

Na trenutke je problem ze splejat ker mas obcutek kot da je v 3 marci

ma kaj si primorc?!

 

Imas sportni filter zraka gor namescen?

 

Ma koji vrag bi se lahko dogajal s tvojo mashino....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Podoben problem sem jst imel na renaultu. Preveri kot vziga in predvzig.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ja sem kar primorc:)

 

Sportni filter mam namescen (je pa samo panelni ni konus) bom poskusil original dat k ga mam doma samo filter je v avtu ze skor 7 mescev problemi pa so se pojavli kasneje....

 

No danes lije fajn dez tako da bom sel do mehanika drugi teden...me caka trgatev ta vikend :D

Napisano

LiPi...kaj si resil z avtom??

 

Dej povej nam kaj.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

No po napornem dnevu pri mehaniku(pr katerem sem prezivel 5 ur) smo vendarle nasli problem :D Problem pa mi kot kaze dela lambda sonda, zdaj jo imam odblopleno pa vse lepo dela kot je treba, jutri pa jo grem zamenjat za novo(20000Sit nekje priblizno).

Z mekhanikom pa smo preglali prav vse...od vode v tanku, katalizatorja ,vziga, air flow metra pa se kaksno neumnost bi se naslo.....

 

Glavno da zdaj delo kot je treba :lol:

 

P.S.

MISEL DNEVA : Mazda se ne kvari, ko pa se (poredko), pa noben neve kje tici problem :ph34r:

Napisano

P.S.

MISEL DNEVA : Mazda se ne kvari, ko pa se (poredko), pa noben neve kje tici problem :ph34r:

:lol::lol::lol::P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

MISEL DNEVA : Mazda se ne kvari, ko pa se (poredko), pa noben neve kje tici problem 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e moj problem:

 

Opazil na avtocesti. Peljem v ?etrti in nekje pri 4000-5000 obratih zamenjam v peto. Avto za trenutek neha vle?ti in potem spet za?ne (skoraj pocuka). Feeling je kot da ne bi dobil bencina. Pri hitrosti nad 70 km/h pa se spredaj (verjetno desno) sli?i tuljenje kot da bi pel loger. Samo pomoje ni kriv loger, ker se hrup s pove?evanjem hitrosti ne pove?a in se ne spreminja glede na levo oz. desno obte?itev avta v ovinkih. Kje bi lahko bil problem.

 

Mazda 323F , 1.5, 90KM, letnik 1997, prevo?enih 112.000 km

Napisano

kar se tuljenja ti?e ni nujno da je lager, lahko so neenakomerno obrabljene gume, gume ki imajo zobat profil, ali pa pa? gume dolo?ene kvalitete, ki so podvr?ene tuljenju... meni falken ZE512 na cliotu tulijo ?e 3 leta...

 

kar se pa tistega cukanja ti?e, ap se meni to v?asih na mxi tudi dogaj, ne vem a zakaj, sve?ke so v redu, razdelilno kapo sem s?istil, drugo pa ne vem kaj bi lahko bilo... mogo?e ?e v?igalni kabli, ali pa kaka druga finta :unsure:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

meni je za?elo zdaj cukati in je stalno bolj ,na koncu ?e pokalo v aspuhu pod obremenitvijo.Krivi so bili v?igalni kabli.Sem jih komaj dobil za ta tip motorja,original so predragi, mam pa aftermarket ?portne kable od powertec(angle?ki).Ti so ?e bili edini za ta motor,so pa iz ?istega silikona notri pa karbonska vlakna. :whatever:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

meni je za?elo zdaj cukati in je stalno bolj ,na koncu ?e pokalo v aspuhu pod obremenitvijo.Krivi so bili v?igalni kabli.Sem jih komaj dobil za ta tip motorja,original so predragi, mam pa aftermarket ?portne kable od powertec(angle?ki).Ti so ?e bili edini za ta motor,so pa iz ?istega silikona notri pa karbonska vlakna. :whatever:

cena pa je???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

?e moj problem:

 

Opazil na avtocesti. Peljem v ?etrti in nekje pri 4000-5000 obratih zamenjam v peto. Avto za trenutek neha vle?ti in potem spet za?ne (skoraj pocuka). Feeling je kot da ne bi dobil bencina.

 

Mazda 323F , 1.5, 90KM, letnik 1997, prevo?enih 112.000 km

No tole se tudi meni dogaja, pa sem mislil, da je kriva sklopka ali nespretno prestavljanje. hmmm

 

Imam isto ma?ino, isti letnik le 192.000 km.

Napisano

@KAALmaan:Tudi jaz sem prvo pomislil na gume. Da ?e razlo?im zakaj. Avto sem pred pol leta kupil od o?eta. Takoj ko sem ga kupil sem opazil da se je celo sezono vozil z narobe obrnjenimi gumami (rotacija nazaj - narobe obrnjena smre?ica). Tudi na rednem servisu so rekli da morm nujno na optiko. Ker so gume ?e res ?isto na koncu (imel rahle probleme predv?eraj?njem na tehni?nem) bom v kratkem nataknil nove zimske gume in bom potem videl kako je s tem.

 

@Virage: kako dolgo se ti to dogaja?

 

Torej lahko predvidevam da so krivi v?igalni kabli.

 

@torstorm: koliko stanjeo original kabli in koliko si dal ti zanje?

 

Ima ?e kdo podobno izku?njo ter re?itev za ta problem?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

jaz sem dal za nje okrog 9000 sit, original pa ne vem koliko pridejo,mi je rekel mehanik da preve?, da naj kupim aftermarket.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

?e moj problem:

 

Opazil na avtocesti. Peljem v ?etrti in nekje pri 4000-5000 obratih zamenjam v peto. Avto za trenutek neha vle?ti in potem spet za?ne (skoraj pocuka). Feeling je kot da ne bi dobil bencina. Pri hitrosti nad 70 km/h pa se spredaj (verjetno desno) sli?i tuljenje kot da bi pel loger. Samo pomoje ni kriv loger, ker se hrup s pove?evanjem hitrosti ne pove?a in se ne spreminja glede na levo oz. desno obte?itev avta v ovinkih. Kje bi lahko bil problem.

 

Mazda 323F , 1.5, 90KM, letnik 1997, prevo?enih 112.000 km

Preveri ?e slede?e in sicer sve?ke - predvsem razmak anode (un jezi?ek spodaj) saj mora biti natan?no tak?en kot je predviden s strani proizvajalca. ?e je premajhen ga bencin zalije in prebije brez iskre zato cukne. ?e pa je prevelik pa iskra zamuja saj rabi ve?jo prebojno napetost in lahko ravno tako cukne.

 

Malo dra?ja zadeva ampak pri teh kilometrih je tud verjetna (neglede, da govorimo o Mazdi :D ) so v?igalne tuljave, ki jih po?asi vrag jemlje. Ker niso najbolj poceni zadeva (skupi s kabli recmo 50.000 sit) bi bilo to potrebno preizkusiti preden jih kupi? in zamenja?.

Napisano

Prej?nji teden sem vozil ve?inoma po mestu in kratke razdalje tako da nisem uspel testirati. Ta teden se s5 vozim v LJ ni bom ju3 probal ?e se mi to ?e dogaja. Potem pa poro?am in se spravim preverjat zadeve.

 

Hvala za odgovore!

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Pri hitrosti nad 70 km/h pa se spredaj (verjetno desno) sli?i tuljenje kot da bi pel loger. Samo pomoje ni kriv loger, ker se hrup s pove?evanjem hitrosti ne pove?a in se ne spreminja glede na levo oz. desno obte?itev avta v ovinkih. Kje bi lahko bil problem.

Resni?no so bile krive gume. Predv?erja?njim zamejal z novimi zimskimi in tuljeneje je prenehalo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.