Skoči na vsebino

Rezervni deli MX-3


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Ciaoo.....za ?ipo poskusi poklicat v trgovino Tiros (?kofije).....

Glede motorja sem zasledil motor 1.9 4 cilindre 16V, sam mislim da so jih prodajali samo v kanadi in avstraliji...

 

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.9 motor, je v bistvu 1.8 motor, saj ima le ta motor po podatkih 1840 ccm tako da pades v razred do 2000 ccm pri registraciji :((((.

Finta pa je da so v nekaterih drzavah imeli napisano 1.9, v druhih pa 1.8. Temu js recem POSLOVNI NATEG. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej to je to. Npr. v stari Mazdi, ki je pri?la iz D je motor 13xx in v prometni pi?e 1.4i, ?e bi pa bila kupljena v SLO(domnevam) pa bi v prometni pisalo 1.3i motor pa do pike enak. V novej?i Mazdi pa je motor z 1836ccm (po prometni 1840) in je oznaka 1.8i - v enem katalogu za sve?ke pa je enak motor ozna?en kot 1.9i. Tako da tudi meni ni jasno v ?em je fora. Sem pa tudi sam jezen na japon?eke za tistih qurcevih 36ccm in 6kW <_<

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pise v prometnem samo Xedos6 2.0, nikjer omenjeno koliko cilindrov al pa kaj drugega, recimo oznaka I. Ima pa 1995 ccm delovne prostornine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se nekaj tehnicnih podatkov.

 

Model avtmobila oznaka km prostornina

323 1.8i 16V 114 1840 ccm

323 GT 1.8i 16V 140 1839 ccm

323 1.8i 16V 103 1839 ccm

323 GT 1.8i 16V 128 1839 ccm

626 1.8&1.9i 16V 105 1840 ccm

Mx-5 Miata 18i 130 1840 ccm

Mx-3 1.8 V6 136 1845 ccm

 

Podatki so iz AUTODATA kataloga. Mozno je da se kak podatek ne sklada z tovarniskimi podatki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

hold lucka je za avtomatski menjalnik kolkor je meni znano, mas pa tudi hold tipko na prenosnih CD playerjih ;)

 

Malo heca :D

 

Hold je za menjalnik, poglej v navodila.

 

Ciaooo

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti samo mazda experta poslus. Itaq da lucka nima pomena, ce mas rovni menjalnik. Resitev odklopis zadevo.

:rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Bomo po?timal!

 

?tos je v tem da zravn avta nism dubu

druzga kot servisno knjigo in rableno rezervo

(n? orodja, itd.)

 

 

YavarYe X6V6: servisne ni blo nikoli ne? ;)

jaz imam pa samo knjigico z navodili v nem?kem jeziku.......hmm hmmm v mojih mo?gan?kih pa ni ne duha ne sluha o nem??ini heheeh.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kratek te?aj nem??ine nebi ?kodu !! :D:D:D

 

Zdej bi mel pa ?e eno vpra?anje ?

 

Avto sem dobil od li?arja in se mal spravu na motor,

in sem vidu da nima originalnega ventilatorja in se ga vkljaplja

preko stikala v kabini in rahla zme?njava z raznimi kabli.

 

Zdej me pa zanima ?e ma kdo kak?no elektri?no shemo

ali pa kej podobnega?

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.