Skoči na vsebino

OMW 100-tka


Marija

Priporočeno sporočilo

Hoj!

 

Najprej HVALA pri xenon ?arnicah - mi je vsaj malo bolj jasno sedaj. Ker vidim da na tem forumu res obvladate avteke :bravo: me pa sedaj zanima, kaj se naredi ?e tanka? namesto 95 bencin, 100-tko pr OMW? A je to kej hudega za avto, al je to bolje za avto? Al sploh ni nobene velike razlike? In kaj se naredi ?e to ves ?as dela??

 

Hvala, pa lep dan!

Marija

 

p.s.: se opravi?ujem za avtomehani?no NEznanje, sem bolj iz biolo?kih krogov :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 59
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Jest tankam stotko ?e pol leta v mojo 323f-ko. Jah ne vem, zdej sem ?e navajen da je tako kot je, motor lep?e te?e, kolk in ?e manj pije ne vem, ker nimam board compa. Konjev pa kej preve? tud ni pridobil :) ..no pa sej ni tolk dra?ji od 95 pa ?e bolj ?ist je tako da...jest kar na 100-tki ostanem razen ?e se pretirano ne podra?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj V6 ima manj?o porabi in lep?e dela z 100 oktani, tako da 95 oktanov nisem to?il ?a 2 leti. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar lepo 100 not nic bat se bo mal bl poznal pri teku motorja nima bit pa kaj narobe

 

@ReDevil normalno je da ti 100 oktanskega mal vec popije sla pa je 100% vsaj mal bl!?! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem kupu avto, je ma?inca delala zeloo mirno in predvsem tiho.

Ker sem seveda tankal 95, pa se mi je po nekaj ?asa dozdevalo, da je motor bolj glasen in nemiren, predvsem v prostem teku na mestu sem ga sli?al, tako znotraj kot tudi zunaj.

 

Pa sem probal z OMVjevo 100tko in moram povedat, da je razlika OB?UTNA, da ne re?em, kot s prvim bencinom, ki so ga natankal na Japonskem. Tut drugi se ?udjo, ko jim pravim, da avto laufa, pa se motorja dobesedno ne sli?i.

 

Probite - na moji M3 je to u?gal in od takrat tankam sam ?e 100tko.

 

P.S.

Mo?gan?ke moje rde?e mrhe pa moram crtlat, da se ne bojo preve? matral.

user posted image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje je treba mal predv?ig nastavt, ?e da? notr namest 95 100ko, ker je bl eksplozivn, pa da je pol vse idealno! :ne vem:

 

Model motor nardi to sam,s pomo?jo senzorja za klenkanje, lambde in ostalih.

Prestavlat je treba stare avte, ki tega vsega nimajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kva ?e bi se mi mal vrnl na temo, ne pa kok je kdo koga na?ponu! <_<:hohoho:

 

Drga? pa, se pridru?ujem tistim, ki ful hvaljo Agip benz, tko da ?e boste dostkat sli?al, da kdo nardi tut do 50 km ve? z isto koli?ino benza (ampak baj Ađip), mu kr vrjemte!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kva ?e bi se mi mal vrnl na temo, ne pa kok je kdo koga na?ponu! <_<:hohoho:

 

Drga? pa, se pridru?ujem tistim, ki ful hvaljo Agip benz, tko da ?e boste dostkat sli?al, da kdo nardi tut do 50 km ve? z isto koli?ino benza (ampak baj Ađip), mu kr vrjemte!

 

 

ma ja pa to bi se verjev da s tastarim benzom sam so se prav lepo poslabsal u kvaliteti benzina tako da jih ze prav lepo OMV ujev pa ne da bi jih zaj kaj zagovarju samo je resnicno kvaliteta OMVjevega benzina trenutno stevilka 1 u slo!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko re?em, da moj 1.5 z 100 oktani veliko lep?e dela v prostem teku. Ko sem po dolgem ?asu natankal 95ko se mi je zdel kot tank. :blink:

Moje mnenje: ?koduje ne, ?e ima pa zato motor samo za 5% dalj?o ?ivljenjsko dobo, se spla?a. :danzoman:

 

 

absolutno je bolje 100 nopt tankat kot pa eno mesanco ala95!!!

 

jaz sem itak total razocaran ker ne vem kaj borut sploh not uliva ko pa je lubica tako lepo lavfala na 100 oktanih no ja kdaj se mal ces!!!! :P:D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja dva tanka je notr padla 98ka od petrola u Kamnku, sicer pa nism jz kriv da so nardil OMV na npa?n stran ceste, gledano iz lublane! <_<:hohoho:

 

 

jah kaj pa gledano iz suteske???

 

drugace se da pa tud iz lj starni lepo not zavit pa ne naredis cist nobenga prekrska!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona,tolko hvalite ta 100 oktanski benz,da ga bom ?e sam za?el nalivat not! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdohist, gledano iz Sutjeske je pa problem, ko grem zmeri zutri orng pozn (dostkat po zaslugi RedWinda, k je gorak dovg spt), pa kestl je jasno zmer ob nepravm ?asu prazn in je pol ?ist odve? vse skupi! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdohist, gledano iz Sutjeske je pa problem, ko grem zmeri zutri orng pozn (dostkat po zaslugi RedWinda, k je gorak dovg spt), pa kestl je jasno zmer ob nepravm ?asu prazn in je pol ?ist odve? vse skupi! :ne vem:

 

 

jah pol pa ne vem jaz!!!1

 

sicer je to tako men je na osnovi vseen kaj ti not tocis ce gres u cro na ino tankat 95 z dodatkom vode!!!

jaz sem ti sam povedu kaj je blo v voz skoz toceno to je pa to!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?az k?n tedn zna bit itak ?e plin notr, ?e bo ?lo vse po planu, tko da pol nav ve? fore o vsem skupi! :D

 

Sicer pa dans dobim od Siriusa nektere preparate v smislu dodatkov k bencinu! :ljubezen:

 

 

aha pol bo pa treba na barje hodt to bo sele pproblem!! <_<

 

bos porocu kako se te preparati kaj v praksi znajdejo?! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.