Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

:)
Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

 

Star?i mi imajo 323 hb 1.6i(90km) in vem da vle?e kot nora...hvala Tich :bravo: MAZDA FOREVER,AND EVER,AND EVER :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.