Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6


Mazda323

Priporočeno sporočilo

jz sm jo pa lahko samo v prospektih videl <_< grem enkrat ko ozdravim do selmarja malo pokukat ?e ?e majo kaj :hohoho:

 

In ko bo? tam lepo pozdravi v mojem imenu Ivana :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No pa ?e par besed o sami vo?nji...

 

Ne bom dolgovezil, bo samo kratko in jedrnato.

Peljal sem bencinsko izvedbo z 1,8 motorjem. Prva zadeva, ki me je negativno presenetila je nastavljivost voznikovega polo?aja. Sede?i so bistveno slab?e nastavljivi kot v moji M6, so pa tr?i kar mi je bilo bolj v?e?. Naslednje presene?enje je bila nastavljivost volana. Popolnoma nobene mo?nosti nastavitve ni imela, vsaj tam ne kjer bi morala biti, ne gor-dol ne noter-ven :whatever:. Kak?na oprema je bila noter mi ni jasno. Po eni strani vse komande na volanu, vklju?no z dodano mo?nostjo uporabe telefona kar jaz nimam, v help modu ti celo prijeten ?enski glas razlaga stvari, noter Bose ozvo?enje, vsa elektronika, nastavitve volana pa ni... Ok, recimo, da so to kak?ne posebne prve izvedbe za poku?ino.

Ko pri?ge? motor in spelje? je prvo kar opazi? zelo tih motor in opazi se, da so se potrudili pri zmanj?evanju hrupa v kabini. Preglednost je odli?na, ogledala so super. Zelo sem bil presene?en pri volanskem mehanizmu. Odli?en je. ?e mehkej?i, vendar ti daje bolj neposreden ob?utek pri vo?nji-zelo pohvalno. Povsem druga zgodba pa je menjalnik. Fantasti?en je. Kratek, neposreden, res odli?en in je ob?utna razlika s sedanjo M6.

Tudi podvozje moram pohvalit. Grbine po?ira bolje in mehkeje kot moja, sploh le?e?e policaje. Pravijo, da je podvozje mehkej?e, kar sem na za?etku tudi sam opazil in me je malce motilo. Ko pa sem avto zapeljal ostreje v ovinek je zadeva presenetljivo trda oz. bolje re?eno stabilna-v glavnem zelo dober ob?utek in lega. Lu?i (xenon) so odli?ne, bolj modre kot moje, vidljivost super, prav tako pa svoje k prepoznavnosti avta naredijo zadnje LED lu?i.

 

Sicer pa vsi, ki vozite M6 neke osupljive revolucije ne pri?akujte. Pozna se, da je avto novej?i, ima izbolj?ave, sploh zunanjost je res lepa, sicer pa je za moje pojme to logi?na nadgradnja in ne neka osupljiva revolucija.

Bottom line: Odli?en nakup, vendar za tiste, ki ?e imamo M6 bo kar velika razlika v ceni med prodajo sedanjega modela in nakupom novega. Osebno mislim, da se ne spla?a, razen, ?e denar ni ovira. Bom pa verjetno druga?nega mnenja, ko bom dobil v roke diesel karavana...

 

Kon?na ocena: zelo solidno :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislm, da bo pokolino po?aku na dizelsko 5-vratno izvedbo,... :P

btw,..tole z volanom je pa res ?udn ?zmeden?

 

Ja res ?zmeden? ?e moj pugi 13 let star ima nastavitev volana.Verjetno je bila to bolj ?voh oprema.

Druga?e pa bom jaz ?e nekaj ?asa ostal kar na moji mazdici 6. :ljubezen:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.