Skoči na vsebino

Pomo? - menjava amortizerjev


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

zanima me, ?e ni prezahtevno sam zamenjati oba amortizerja? Ali je to bolje prepustiti strokovnjaku?

?e kdo misli da se da, prosim ?e mi opi?e postopek (in potrebno orodje) :rispekt:

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej kako misli? zamenjat amortizerje? celotne z bla?ilci in fedri ali samo bla?ilce?

 

?e komplet ne rabi? kej velik orodja, samo lahko zajebava ko je kaj zarustan, pa treba je podret notranjo plastiko vsaj pri zadnjih.

 

?e pa samo bla?ilce pa rabi? specialno orodje za stiskat fedre, lahko se tudi sam kej znajde? samo mora? pazit da ti ga ne odpre kar je zelo nevarno za tvoje zdravje :D druga?e pa isti postopek kot zgoraj

 

 

?e te ?e zanima povej pa bom poskusu opisat celoten postopek kako in kaj. Pa katere? Prednje ali zadnje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja menjal bi kar celotne - iz ene BGjke na drugo. Prosim opi?i postopek.

Menjat mislim pa zato, ker se mazda v ovinku zelo nagiba. A je to zaradi amortizerjev, al je lahko tud kaj drugega?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

 

Bom tud to danes probal, ampak vem da je nekaj z vzmetenjem, ker se gunca k ladja sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lega lih ni bla najbol?a, sam sm mislu da je to zarad gum balonarc, ampak ?e prav? da se ti je voz prej z istimi gumami velik manj guncu, pol bo ?e neki na tem, ?prov k je Gustl testiru, ni tok slabo zgledal! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

 

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

 

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem:

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka sramezljiv Tko da verjetno so amortizerji :(

 

P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven :cheers: hvala :rispekt:

P.S. Aja no pa ?e eno BGjko mam sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ti kaj poka ko ?ez luknjo zapelje??

 

 

 

Demonta?a spredaj:

 

gume dol, avto dvignit. Sneti dol cev za bremze, potem sta spodaj na amortizerju dva vijaka v smeri vo?nje tista dva odvija?it in ven. Verjetno bo ?lo bolj na te?ko zato uporabi WD (ali kaj podobnega) ?e bolj?e pa kar pi?tolo na zrak. Potem v motornem prostoru so 4 matice nad amortizerjem katere je treba od?raufat, nato sledi akrobatsko vzemanje ven amortizerja :D

Monta?a v obratnem vrstnem redu

 

Zadaj:

 

Skoraj isto kot spredaj, samo v prtlja?nem prostoru bo potrebna razdret nekaj plastik ,katere to?no ne vem.

 

 

Pa najprej naredi na "stari" BG pol pa na tanovi, bolj? da tam kaj uni?i? kot pa na "novi"

 

 

Nekaj na hitro, ve? zve?er :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

 

Ne ?e, bom ta vikend.

 

Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca sramezljiv tko da bo treba menjat :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.