Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

zanima me, ?e ni prezahtevno sam zamenjati oba amortizerja? Ali je to bolje prepustiti strokovnjaku?

?e kdo misli da se da, prosim ?e mi opi?e postopek (in potrebno orodje) :rispekt:

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zdej kako misli? zamenjat amortizerje? celotne z bla?ilci in fedri ali samo bla?ilce?

 

?e komplet ne rabi? kej velik orodja, samo lahko zajebava ko je kaj zarustan, pa treba je podret notranjo plastiko vsaj pri zadnjih.

 

?e pa samo bla?ilce pa rabi? specialno orodje za stiskat fedre, lahko se tudi sam kej znajde? samo mora? pazit da ti ga ne odpre kar je zelo nevarno za tvoje zdravje :D druga?e pa isti postopek kot zgoraj

 

 

?e te ?e zanima povej pa bom poskusu opisat celoten postopek kako in kaj. Pa katere? Prednje ali zadnje?

Napisano

Ja menjal bi kar celotne - iz ene BGjke na drugo. Prosim opi?i postopek.

Menjat mislim pa zato, ker se mazda v ovinku zelo nagiba. A je to zaradi amortizerjev, al je lahko tud kaj drugega?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

 

Bom tud to danes probal, ampak vem da je nekaj z vzmetenjem, ker se gunca k ladja sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja lega lih ni bla najbol?a, sam sm mislu da je to zarad gum balonarc, ampak ?e prav? da se ti je voz prej z istimi gumami velik manj guncu, pol bo ?e neki na tem, ?prov k je Gustl testiru, ni tok slabo zgledal! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

 

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

 

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

33112_1.png

Napisano

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem:

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka sramezljiv Tko da verjetno so amortizerji :(

 

P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven :cheers: hvala :rispekt:

P.S. Aja no pa ?e eno BGjko mam sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

a ti kaj poka ko ?ez luknjo zapelje??

 

 

 

Demonta?a spredaj:

 

gume dol, avto dvignit. Sneti dol cev za bremze, potem sta spodaj na amortizerju dva vijaka v smeri vo?nje tista dva odvija?it in ven. Verjetno bo ?lo bolj na te?ko zato uporabi WD (ali kaj podobnega) ?e bolj?e pa kar pi?tolo na zrak. Potem v motornem prostoru so 4 matice nad amortizerjem katere je treba od?raufat, nato sledi akrobatsko vzemanje ven amortizerja :D

Monta?a v obratnem vrstnem redu

 

Zadaj:

 

Skoraj isto kot spredaj, samo v prtlja?nem prostoru bo potrebna razdret nekaj plastik ,katere to?no ne vem.

 

 

Pa najprej naredi na "stari" BG pol pa na tanovi, bolj? da tam kaj uni?i? kot pa na "novi"

 

 

Nekaj na hitro, ve? zve?er :D

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

 

Ne ?e, bom ta vikend.

 

Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca sramezljiv tko da bo treba menjat :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.