Skoči na vsebino

?portni filter na 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ne vem zakaj se tolk obremenjujete z homologacijo! :ne vem:

 

Meni policaji ?e nikol niso niti vpra?ali za homologacijo, pa sploh nimam homologiranih felg, izpuha pa filtra pa ?e kaj bi se na?lo!

 

Me pa policaji doskrat ustavijo, pa nikol nobenih problemo (no do sedaj)!

 

Je pa res da se bolj na ?tajerskem vozim in da me v Lj ali bolj proti obali ?e niso ustavili!

 

 

Brat ma povsem iste izku?nje pa naredi na cesti marsikero pizdarijo! :D

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

skbi me zaradi tega ker so me pred slabim mesece policaji vstavli in sem jim mogu pokazat motor, pol me je pa ?e reku da nimam originalnega filtra da je kao po naro?ilu narejen v tovarni! In vkratkem imam namen nazaj vgradit ?portni filter, ?e si mi ga bo spla?al.

Napisano

Lhko ti i??ejo dlako v jajcu, sam pa mislim in imam tudi izku?nje take (na teh. in z policaji), da ?e nima? na avtu nekaj, kar zelo izstopa, je malo mo?nosti, da te bodo zaje***ali. Lahko pa ti te?ijo tudi recimo zarad dodatne stop lu?i, ?e je avto serijsko ni mel in ni originalna.

Napisano

Ko smo pri homologaciji, je najbolse, ce imate avto registriran v drugi drzavi in vam policaji nic ne morejo. Tako kot recimo jst :)

Ce mi kdo tezi, mu jasno dam vedeti, da je avto registriran na hrvaskem in je po merilih hrvaskih zakonov tehnicno brezhiben in, da za moj avto tukajsnji zakoni ne veljajo. Tudi ce nimam zimskih gum. Potem vsakem mladem plavem petelinu zaprem smrdec gobec! Pa naj se jebejo!

 

P.S. Pr nas pa sploh ne vejo kaj je homologacija. Ko me je na meji hrvaski policaj vprasal za xenon in sm mu razlozu, me je vprasu, ce je to dovoljeno, da bi si to on dau na golfa trojko !?! :blink:

 

Idioti!

 

Pa stajerc ma prow. Ne razburjajte se zaradi homologacije. Itak ne preverjajo, pa tud ce bi. Poves da si kupu ze tak rabljen avto in da ze par let prez problema delas tehnicnega. Naj ti dokaze.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Po drugi strani, pa moram komentirati slovenijo in EU. Take zadeve se dogajajo zaradi in samo zaradi EU. Ker vcasih ko slovenija ni morala izpolnjevati vseh teh evropskih meril, tudi taksnih strogih zakonov ni bilo. Tudi CPPa ne.

In zaradi tega mi vse gre na kurac, ker je vsa evropa tok v kurcu zaradi tega. Pa ni samo v sloveniji, povsod v EU je. :whatever:

A ni blo lepo ko smo se "na balkanu" lahko vozli z kramami in smo na avto lahko dali kar smo hotli - tudi mesalec za beton namesto spojlerja?! :D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ja res da se to dogaja zaradi EU, sam v EU priznavajo TUV in ni potrebno vsako stvar, ki jo da? na avto in ima TUV vpisovati v homologacijski karton?ek!

 

Za vse ki se sekirate zaradi homologacije, pa naj povem, da sm v?eraj naredil tehni?nega brez problema :D:D

 

Nobeden me ni vpra?al za homolgacijo za felge, fedre, izpuh in ?portni filter pa tud plini so ?li skoz kot za hec!

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.