Skoči na vsebino

Potovalni ra?unalnik Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

?e kar nekja ?asa prebiram va? forum in se mi zdi zelo vredu. Pred kratkim pa sem na nekem ameri?kem forumu zasledil, da je mo?no pri mazdah3 brez potovalnega ra?unalnika le tega aktivirati, kljub temu, da ga avto nima. To naj bi delovalo na letnikih 2007 in 2006. Sam sem poskusil na letniku 06 vendar to ne deluje. Zanima me ?e je to ?e kdo poskusil na svoji trojki? Ali pa to ne deluje na evropskih modelih?

 

Procedura pa je naslednja:

 

0. Make sure your radio is on and then turn-off the car (Thanks godaddy1)

1. Press and hold down CD and AM/FM buttons

2. Start your car while still pressing down on those buttons

3. The LCD display will read, "DIS ON" which means Driver Information System On.

4. Release the CD and AM/FM buttons

5. Turn off and restart the car

6. Now press the Set button and cycle through your avg. mpg, miles until empty, current mpg, and avg mph!

 

Edina razlika, ki jo opazim je ta, da je gumb AM/FM pri na?ih modelih FM1/FM2!

 

Na?el pa sem ?e nekaj kombinacij tipk avdio sistema, katere pa delujejo:

 

Changing from Celsius to Farenheit

-turn ignition to accessory mode

-make sure temp is displayed

-press POWER/VOLUME button to turn radio on

-press and hold POWER/VOLUME button

-press and hold MEDIA button for 10 sec

-release MEDIA button

-release POWER/VOLUME button

 

LCD Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SEEK (top) for 1 second. This will light up all the elements of the LCD screen. Press POWER to reset it.

 

Button Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then CLOCK for 1 second. Now each functioning button will beep when you press it. Press POWER to reset it.

 

Speaker Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then AUTO-M (bottom) for 1 second. Each speaker will sound in order, including the nonexistent rear speakers. Press POWER to reset it.

 

Radio Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then the number 2 button for 1 second. Tune to a station and look at the volume graph. A full graph means everything works, a half graph means no station is tuned, and a low graph means there is something wrong with the radio or antenna. Press POWER to reset it.

 

Power Antenna Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then AM for 1 second. "Ant-On" means the antenna works. Press POWER to reset it.

 

Bose Amplifier Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SCAN (top) for 1 second. "AMP-On" means the amplifier works, "AMP-Of" means it doesn't. Press POWER to reset it.

Napisano

...da je mo?no pri mazdah3 brez potovalnega ra?unalnika le tega aktivirati, kljub temu, da ga avto nima...

:D Sli? se tako, kot da bi se lahko peljal z mazdo, ?eprav je nima? :hohoho::hohoho:

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

:D Sli? se tako, kot da bi se lahko peljal z mazdo, ?eprav je nima? :hohoho::hohoho:

 

Ja ?udno sem napisal :D Mi?ljeno je, da ga po podatkih trgovcev nima, ?eprav kot zgleda to da ga nima, lahko le pomeni da ni aktiviran????
Napisano

Zivijo!

 

Doma je sicer Mazda3, ampak z TX opremo. Tako da ti ne morem pomagat, ker vse dela. Ne bom pa poskusal ugasnit :D

 

Ne bom se delal pametnega, ker ne pozna "medcelinskih" razlik med takorekoc enakimi avtomobili.

Po mojim podatkih v ameriki 1.6 L motor ni niti dobavljiv. Je pa 2.0 in pa 2.3. Mozno sicer je, da "user relation" elerktronika je enaka pri vseh Mazdicah3. Ni pa verjetno.

 

Poglej recimo banalni primer npr. Fiat Brava in Fiat Brava GT. Sestavni deli na GT aramturki sploh niso komaptibilni z ostalimi paketi opremljenosti.

 

Kar se mene tice, racualnika ne bi niti bilo. Edina funkcija, ki mi je vsec je ta, da ti pokaze kolk km lahko naredis pri doloceni kapaciteti goriva pri dolocenem rezimu voznje. Pa se tega ne bi blo treba :)

 

Je pa dobra sminka... moram priznati :bravo:

 

Aja... tiste inspekcije pa delajo. :danzoman:

 

Srecno! :D

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

ravnokar probal na mazdi 3 CE (letnik 2007) pa ne dela, ostali haxi (LCD,test zvocnikov/tipk) delajo brez problema, trip computer hax pa ne, verjetno bo kej na tem da to dela sm na US mazdah?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.