Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Upam da ne odpiram ?e ene odve?ne teme, kar sem jaz iskal nisem ni? najdu v zvezi s tem...

 

 

torej..imam en majhen problem..

kak?en teden nazaj sem se odlo?il da bom menjal sprednje zavorne plo??ice, ker mi je gospod na tehni?nem pregledu povedu da imam plo??ice ?e bolj proti koncu..

post-629-1178958523.jpg

 

..in sem se lotil jih zamenjat, od?raufu kolo, na ?eljustih od?raufu ?e tista dva vijaka in ?e sem imel en del ?eljusti v rokah (simpl ko pasulj sem si mislu), odstranil ?e tiste 2 kajle ki dr?ita plo??ice, izvzel plo??ice, vzel v roke cvingo (tisto mizarsko) in stisnil bat da bom la?je nazaj gor nataknu nove plo??ice..

..vstavil nove plo??ice in ponovil vajo v obratnem vrstnem redu..zame ko je blo prvi? je blo to pribli?no urco dela za obe strani..

..krasno sem si reku, se probam peljat par metrov pa mi stopalka za bremzo samo pumpa v prazno in ni? ne prime..

seveda panika :vskalo: , kli?em kolega kaj je za naredit, pove da bo treba zrak ven spustit..

petkrat mo?no pohodit stopalko potem pa do konca pritisnit in dr?at, potem pa od?ravfat vijak pri ?eljustih da malo zraka in olja ven ?pricne, in to ?e 3x ponovit (na levi strani projekt uspe?en, na desni pa je bil vijak tako pojeden da prvo malo probavam s klju?em ?t.8 - ni ?lo, se vrti v prazno, vzamem v roke ?ubler in

izmerim, premer 7,5mm?!?!? :blink:, vzamem v roke klju? ?t.7 in ga zbrusim na pribli?no 7,5mm [2ure dela :D ] pa je blo ?e vedno isto, vse ?lo v prazno..), in sedaj mi desna stran zelo zelo slabo prime...ampak to se bo v sredo u?timal (bo probu mehanik z rorcangami od?raufat in drugega dat, ?e ne pa odbit vijak, povrtat, vrezat navoj in novga dat)

 

----

dost nakladanja, zdej pa par vpra?anj za vas

 

1- zavore

1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?

1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?

1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)

1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?

1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?

---

2- menjalnik

2-1- Koliko olja gre v menjalnik?

2-2- Katero olje nalit v menjalnik?

2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?

2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?

2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?

----

P.S. avtek je pa 323hb, l.90, 1.6l sohc

 

 

to bo zaenkrat vse in ?e vnaprej hvala za odgovore ;)

 

Lp, G.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

1- zavore

 

1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?

 

ni nekega posebnega klju?a, vsaj jaz nisem imel opravka z ka?nim drugim. Problem je ko zarusta vijak ali se odlomi

 

 

1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?

 

mislim da od 1 do 2 litra

 

 

1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)

 

Samo koliko je stara tale zavorno olje? Ker nase ve?e vodo in mora biti zelo dobro zaprta

Ti priporo?am da gre? po novo! Dot 4 je ?isto dovolj.

 

 

1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?

 

Na koliko let zdajle ne vem to?no, mislim da 5 let :ne vem:

 

 

1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?

 

jap, zakaj bi nekaj pacal ?e vse dela

 

 

---

2- menjalnik

 

2-1- Koliko olja gre v menjalnik?

 

cca 3 litre

 

 

2-2- Katero olje nalit v menjalnik?

 

polsintetik(75-80) ali sintetik (ne vem oznake)

 

 

2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?

 

En ?ep je spodaj za izpust in naliva se tam ko pride pletenica za ?tevec. Je 10 vijak in se potegne komplet z zobni?kom ven, zobnik je pa tudi ene vrste merica in mora bit cel potopljen v olje. Pri meni je tako.

?ep je ponavadi velik vijak in ne kak majhen!

 

 

2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?

 

Ponavadi je ?e plastenka z oljem, opremljena z tulcem, ki ti lahko pomaga lahko pa ne :D

 

 

2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?

 

okoli 100.000 ali pa ?e se te?ko prestavlja oz. kaj dela na njemu.

 

Zakaj so pa plo??ice tako ?udno pobrane?

 

Diski so vredu?

Napisano

hvala za odgovor..

 

to teko?ino ki jo mam doma je ?e zaprta, ampak predvidevam da jo je premal (sam okol pol litra)

 

plo??ice so pri krajeh ?udno pojedene ja (pojma nimam zakaj se to zgodi..)

diski so pa tudi mal ?udn pojedeni pri krajeh :ne vem:

evo jih - ne morem druga? slikat ko so na avtu gor..se pa vidi kako so ?udni pri krajeh, na notranji strani ?e dobr pogleda? so mal ven izbo?eni in to je pomojem vzrok za take plo??ice :angry: bo treba mal pobrusit da bodo ravni.. :)

post-629-1178982031.jpg

 

?e rezervni diski - tisti k jih mam na avtu majo mogo?e pol milimetra manj mesa..mehanik reku da so skoraj novi :D majo pa isto ?udne robove (izbo?ene), samo ne tok kot tisti prvi..

post-629-1178982176.jpgpost-629-1178982196.jpg

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.